Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 3516 3517 3518 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Han skriver alltid samma smiley som jag, t.ex om jag skriver så skriver han också

INTRODUCING FRIENDSHIP!

aw, coolt!


I knoooow :3

OMG, OM TRE TIMMAR SITTER JAG I BIOSALONGEN OCH SKA SE THE HUNGER GAMES, PEPP PEPP PEPP!

OMG, HUNGERSPELEN 5EVER!
Om du har lust att diskutera filmen efteråt så snacka med mig, haha! Hungerspelen är mitt favoritämne!


Åh! Gärna, ska skriva "District 4" på min hand (Yup, det är mitt distrikt :3) och "May the odds be ever in your favour"!

(Fast har redan sett halva filmen online, var bara tvungen, peppen tog över liksom )

Jag och min kompis hade tryckt tröjor som vi hade på oss, haha. Båda hade en mockinjay pin på framsidan, och på baksidan stod det: I survied The Hunger Games, och på min kompis t-shirt: I'm so Hungergames to be here. Haha, ett citat från Josh, så grymt ju.

Glöm inte saluta du vet vem också, haha! (Kanske inte ska säga vem, ifall nån här nt vill bli spoilad, haha).


(Du vet vem? O___o *uggleposta mig med vem*)

GRYMT! Jag skriver mest på händerna och har målat naglarna :3

Haha, okej
Nice
Haha, visstja, vi hade med oss Pitabröd också, han dock äta upp det innan the bread scene xD


Haha.. åh.. Jag ska gå med min kusin och min moster och de har inte läst boken än, det kommer ju bli askul (not, har läst att inte så mycket beskrivs i filmen, vilket kan bli klurigt XD)

Ja, undra som de ens nämner "boy with the bread"... Men annars tycker jag de hade fått med det mesta, tror jag.. Men det är ju bra i börjar, för då står det ju typ vad Hungerspelen är.


Det iofs.. men jag tror inte de kommer ta:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Rues död

lika hårt som jag, jag grät ju liksom så mycket just då att boksidorna blev alldeles blöta, men jag tror inte de kommer göra det, de är lite så där.. kallhjärtade

Åh.. försöker hitta mitt halsband med ett "R" på bara för det, men det är typ borta </3

Aw.
Själv var jag alldeles för upptagen med att typ hyperventilera för att äntligen få se filmen för att gråta. Haha, nu känner jag mig kallhjärtad.. Nej, men jag grät så sjukt mycket i slutstriden på Dödsrelikerna, när alla liksom bara dog..
Men jag vet inte,
Spoiler:
Tryck här för att visa!Rues dödscene

var jättefin gjord och så. Men jag var nog för uppspelt för att faktiskt gråta. Ska se filmen igen denna veckan (omg längtar) och då kommer jag säkert gråta en skvätt, haha.


Okaii, kanske blir så med mig med.. boken är ju så sjukt bra!

Jag känner mig för Hungergames-uppklädd, har värsta kamouflagekläderna så om jag skulle stå bakom en buske skulle jag typ inte synas och så har jag målat eldsflammor på naglarna :3

Då kan du ju iaf gömma dig ifall Snow skulle dyka upp, elr nåt... haha
Nej, men är man ett Hungerspels fan så är man, och då klär man upp sig i kamouflage ^^


Åh.. det måste jag komma ihåg XD
Yup! Nu fattas bara Pitabröd, fast jag hinner inte gå och köpa det

2 apr, 2012 15:44

EmahS
Elev

Avatar


Miyuki & i.lltakethebow

Kan ni inte sluta citera? eller börja om med att nämna varandra?

För sidan blir galet lång och det är svårt att se nya inlägg

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

2 apr, 2012 15:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Han skriver alltid samma smiley som jag, t.ex om jag skriver så skriver han också

INTRODUCING FRIENDSHIP!

aw, coolt!


I knoooow :3

OMG, OM TRE TIMMAR SITTER JAG I BIOSALONGEN OCH SKA SE THE HUNGER GAMES, PEPP PEPP PEPP!

OMG, HUNGERSPELEN 5EVER!
Om du har lust att diskutera filmen efteråt så snacka med mig, haha! Hungerspelen är mitt favoritämne!


Åh! Gärna, ska skriva "District 4" på min hand (Yup, det är mitt distrikt :3) och "May the odds be ever in your favour"!

(Fast har redan sett halva filmen online, var bara tvungen, peppen tog över liksom )

Jag och min kompis hade tryckt tröjor som vi hade på oss, haha. Båda hade en mockinjay pin på framsidan, och på baksidan stod det: I survied The Hunger Games, och på min kompis t-shirt: I'm so Hungergames to be here. Haha, ett citat från Josh, så grymt ju.

Glöm inte saluta du vet vem också, haha! (Kanske inte ska säga vem, ifall nån här nt vill bli spoilad, haha).


(Du vet vem? O___o *uggleposta mig med vem*)

GRYMT! Jag skriver mest på händerna och har målat naglarna :3

Haha, okej
Nice
Haha, visstja, vi hade med oss Pitabröd också, han dock äta upp det innan the bread scene xD


Haha.. åh.. Jag ska gå med min kusin och min moster och de har inte läst boken än, det kommer ju bli askul (not, har läst att inte så mycket beskrivs i filmen, vilket kan bli klurigt XD)

Ja, undra som de ens nämner "boy with the bread"... Men annars tycker jag de hade fått med det mesta, tror jag.. Men det är ju bra i börjar, för då står det ju typ vad Hungerspelen är.


Det iofs.. men jag tror inte de kommer ta:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Rues död

lika hårt som jag, jag grät ju liksom så mycket just då att boksidorna blev alldeles blöta, men jag tror inte de kommer göra det, de är lite så där.. kallhjärtade

Åh.. försöker hitta mitt halsband med ett "R" på bara för det, men det är typ borta </3

Aw.
Själv var jag alldeles för upptagen med att typ hyperventilera för att äntligen få se filmen för att gråta. Haha, nu känner jag mig kallhjärtad.. Nej, men jag grät så sjukt mycket i slutstriden på Dödsrelikerna, när alla liksom bara dog..
Men jag vet inte,
Spoiler:
Tryck här för att visa!Rues dödscene

var jättefin gjord och så. Men jag var nog för uppspelt för att faktiskt gråta. Ska se filmen igen denna veckan (omg längtar) och då kommer jag säkert gråta en skvätt, haha.


Okaii, kanske blir så med mig med.. boken är ju så sjukt bra!

Jag känner mig för Hungergames-uppklädd, har värsta kamouflagekläderna så om jag skulle stå bakom en buske skulle jag typ inte synas och så har jag målat eldsflammor på naglarna :3

Då kan du ju iaf gömma dig ifall Snow skulle dyka upp, elr nåt... haha
Nej, men är man ett Hungerspels fan så är man, och då klär man upp sig i kamouflage ^^


Åh.. det måste jag komma ihåg XD
Yup! Nu fattas bara Pitabröd, fast jag hinner inte gå och köpa det

När börjar den?

2 apr, 2012 15:45

Borttagen

Avatar


EmahS: Jodå.. vi kan mugglisposta i stället XD

2 apr, 2012 15:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
EmahS: Jodå.. vi kan mugglisposta i stället XD

haha, ojdå, ja det kan vi göra xD

2 apr, 2012 15:47

EmahS
Elev

Avatar


Miyuki & i.lltakethebow

Ni får liksom gärna prata för min del haha. Men ni förstår vad jag menar? hehe

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

2 apr, 2012 15:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av EmahS:
Miyuki & i.lltakethebow

Ni får liksom gärna prata för min del haha. Men ni förstår vad jag menar? hehe

Jadå, haha

2 apr, 2012 15:50

Borttagen

Avatar


Jag sitter och skickar iväg meddelande till random personer på min vänlista

2 apr, 2012 16:02

Borttagen

Avatar


Jag känner mig allmänt seg. Har suttit och kollat på de vises sten.. men nu orkade jag inte mer ^^ Inga läxor den här veckan så jag vet inte riktigt var jag ska göra av tiden xD

2 apr, 2012 16:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag sitter och skickar iväg meddelande till random personer på min vänlista

Inte till mig, va?
Haha, ne, jag bryr mig inte.

2 apr, 2012 16:08

1 2 3 ... 3516 3517 3518 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.