@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Han skriver alltid samma smiley som jag, t.ex om jag skriver INTRODUCING FRIENDSHIP! aw, coolt! I knoooow :3 OMG, OM TRE TIMMAR SITTER JAG I BIOSALONGEN OCH SKA SE THE HUNGER GAMES, PEPP PEPP PEPP! OMG, HUNGERSPELEN 5EVER! Om du har lust att diskutera filmen efteråt så snacka med mig, haha! Hungerspelen är mitt favoritämne! Åh! Gärna, ska skriva "District 4" på min hand (Yup, det är mitt distrikt :3) och "May the odds be ever in your favour"! (Fast har redan sett halva filmen online, var bara tvungen, peppen tog över liksom Jag och min kompis hade tryckt tröjor som vi hade på oss, haha. Båda hade en mockinjay pin på framsidan, och på baksidan stod det: I survied The Hunger Games, och på min kompis t-shirt: I'm so Hungergames to be here. Haha, ett citat från Josh, så grymt ju. Glöm inte saluta du vet vem också, haha! (Kanske inte ska säga vem, ifall nån här nt vill bli spoilad, haha). (Du vet vem? O___o *uggleposta mig med vem*) GRYMT! Jag skriver mest på händerna och har målat naglarna :3 Haha, okej Nice Haha, visstja, vi hade med oss Pitabröd också, han dock äta upp det innan the bread scene xD Haha.. åh.. Jag ska gå med min kusin och min moster och de har inte läst boken än, det kommer ju bli askul (not, har läst att inte så mycket beskrivs i filmen, vilket kan bli klurigt XD) Ja, undra som de ens nämner "boy with the bread"... Men annars tycker jag de hade fått med det mesta, tror jag.. Men det är ju bra i börjar, för då står det ju typ vad Hungerspelen är. Det iofs.. men jag tror inte de kommer ta: Spoiler: Tryck här för att visa! lika hårt som jag, jag grät ju liksom så mycket just då att boksidorna blev alldeles blöta, men jag tror inte de kommer göra det, de är lite så där.. kallhjärtade Åh.. försöker hitta mitt halsband med ett "R" på bara för det, men det är typ borta </3 Aw. Själv var jag alldeles för upptagen med att typ hyperventilera för att äntligen få se filmen för att gråta. Haha, nu känner jag mig kallhjärtad.. Nej, men jag grät så sjukt mycket i slutstriden på Dödsrelikerna, när alla liksom bara dog.. Men jag vet inte, Spoiler: Tryck här för att visa! var jättefin gjord och så. Men jag var nog för uppspelt för att faktiskt gråta. Ska se filmen igen denna veckan (omg längtar) och då kommer jag säkert gråta en skvätt, haha. Okaii, kanske blir så med mig med.. boken är ju så sjukt bra! Jag känner mig för Hungergames-uppklädd, har värsta kamouflagekläderna så om jag skulle stå bakom en buske skulle jag typ inte synas och så har jag målat eldsflammor på naglarna :3 Då kan du ju iaf gömma dig ifall Snow skulle dyka upp, elr nåt... haha Nej, men är man ett Hungerspels fan så är man, och då klär man upp sig i kamouflage ^^ Åh.. det måste jag komma ihåg XD Yup! Nu fattas bara Pitabröd, fast jag hinner inte gå och köpa det 2 apr, 2012 15:44 |
|
EmahS
Elev |
Miyuki & i.lltakethebow
Kan ni inte sluta citera? eller börja om med att nämna varandra? För sidan blir galet lång och det är svårt att se nya inlägg
2 apr, 2012 15:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Han skriver alltid samma smiley som jag, t.ex om jag skriver INTRODUCING FRIENDSHIP! aw, coolt! I knoooow :3 OMG, OM TRE TIMMAR SITTER JAG I BIOSALONGEN OCH SKA SE THE HUNGER GAMES, PEPP PEPP PEPP! OMG, HUNGERSPELEN 5EVER! Om du har lust att diskutera filmen efteråt så snacka med mig, haha! Hungerspelen är mitt favoritämne! Åh! Gärna, ska skriva "District 4" på min hand (Yup, det är mitt distrikt :3) och "May the odds be ever in your favour"! (Fast har redan sett halva filmen online, var bara tvungen, peppen tog över liksom Jag och min kompis hade tryckt tröjor som vi hade på oss, haha. Båda hade en mockinjay pin på framsidan, och på baksidan stod det: I survied The Hunger Games, och på min kompis t-shirt: I'm so Hungergames to be here. Haha, ett citat från Josh, så grymt ju. Glöm inte saluta du vet vem också, haha! (Kanske inte ska säga vem, ifall nån här nt vill bli spoilad, haha). (Du vet vem? O___o *uggleposta mig med vem*) GRYMT! Jag skriver mest på händerna och har målat naglarna :3 Haha, okej Nice Haha, visstja, vi hade med oss Pitabröd också, han dock äta upp det innan the bread scene xD Haha.. åh.. Jag ska gå med min kusin och min moster och de har inte läst boken än, det kommer ju bli askul (not, har läst att inte så mycket beskrivs i filmen, vilket kan bli klurigt XD) Ja, undra som de ens nämner "boy with the bread"... Men annars tycker jag de hade fått med det mesta, tror jag.. Men det är ju bra i börjar, för då står det ju typ vad Hungerspelen är. Det iofs.. men jag tror inte de kommer ta: Spoiler: Tryck här för att visa! lika hårt som jag, jag grät ju liksom så mycket just då att boksidorna blev alldeles blöta, men jag tror inte de kommer göra det, de är lite så där.. kallhjärtade Åh.. försöker hitta mitt halsband med ett "R" på bara för det, men det är typ borta </3 Aw. Själv var jag alldeles för upptagen med att typ hyperventilera för att äntligen få se filmen för att gråta. Haha, nu känner jag mig kallhjärtad.. Nej, men jag grät så sjukt mycket i slutstriden på Dödsrelikerna, när alla liksom bara dog.. Men jag vet inte, Spoiler: Tryck här för att visa! var jättefin gjord och så. Men jag var nog för uppspelt för att faktiskt gråta. Ska se filmen igen denna veckan (omg längtar) och då kommer jag säkert gråta en skvätt, haha. Okaii, kanske blir så med mig med.. boken är ju så sjukt bra! Jag känner mig för Hungergames-uppklädd, har värsta kamouflagekläderna så om jag skulle stå bakom en buske skulle jag typ inte synas och så har jag målat eldsflammor på naglarna :3 Då kan du ju iaf gömma dig ifall Snow skulle dyka upp, elr nåt... haha Nej, men är man ett Hungerspels fan så är man, och då klär man upp sig i kamouflage ^^ Åh.. det måste jag komma ihåg XD Yup! Nu fattas bara Pitabröd, fast jag hinner inte gå och köpa det När börjar den? 2 apr, 2012 15:45 |
|
Borttagen
|
EmahS: Jodå.. vi kan mugglisposta i stället XD
2 apr, 2012 15:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: EmahS: Jodå.. vi kan mugglisposta i stället XD haha, ojdå, ja det kan vi göra xD 2 apr, 2012 15:47 |
|
EmahS
Elev |
Miyuki & i.lltakethebow
Ni får liksom gärna prata för min del haha. Men ni förstår vad jag menar? hehe
2 apr, 2012 15:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Miyuki & i.lltakethebow Ni får liksom gärna prata för min del haha. Men ni förstår vad jag menar? hehe Jadå, haha 2 apr, 2012 15:50 |
|
Borttagen
|
Jag sitter och skickar iväg meddelande till random personer på min vänlista
2 apr, 2012 16:02 |
|
Borttagen
|
Jag känner mig allmänt seg. Har suttit och kollat på de vises sten.. men nu orkade jag inte mer ^^ Inga läxor den här veckan så jag vet inte riktigt var jag ska göra av tiden xD
2 apr, 2012 16:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag sitter och skickar iväg meddelande till random personer på min vänlista Inte till mig, va? Haha, ne, jag bryr mig inte. 2 apr, 2012 16:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen