Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 3515 3516 3517 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood1:
Skrivet av Borttagen:
Ohh, vill läsa någon riktigt välskriven fanfiction, gjärna på ff.net, som är Dramione, Rated M, tips?

LÄS DINA EGNA!! ♥

C;

Jag skriiiver på The Rage Of War.

2 apr, 2012 15:15

Detta inlägg ändrades senast 2012-04- 2 kl. 15:16
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Han skriver alltid samma smiley som jag, t.ex om jag skriver så skriver han också

INTRODUCING FRIENDSHIP!

aw, coolt!


I knoooow :3

OMG, OM TRE TIMMAR SITTER JAG I BIOSALONGEN OCH SKA SE THE HUNGER GAMES, PEPP PEPP PEPP!

OMG, HUNGERSPELEN 5EVER!
Om du har lust att diskutera filmen efteråt så snacka med mig, haha! Hungerspelen är mitt favoritämne!


Åh! Gärna, ska skriva "District 4" på min hand (Yup, det är mitt distrikt :3) och "May the odds be ever in your favour"!

(Fast har redan sett halva filmen online, var bara tvungen, peppen tog över liksom )

Jag och min kompis hade tryckt tröjor som vi hade på oss, haha. Båda hade en mockinjay pin på framsidan, och på baksidan stod det: I survied The Hunger Games, och på min kompis t-shirt: I'm so Hungergames to be here. Haha, ett citat från Josh, så grymt ju.

Glöm inte saluta du vet vem också, haha! (Kanske inte ska säga vem, ifall nån här nt vill bli spoilad, haha).


(Du vet vem? O___o *uggleposta mig med vem*)

GRYMT! Jag skriver mest på händerna och har målat naglarna :3

Haha, okej
Nice
Haha, visstja, vi hade med oss Pitabröd också, han dock äta upp det innan the bread scene xD

2 apr, 2012 15:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Han skriver alltid samma smiley som jag, t.ex om jag skriver så skriver han också

INTRODUCING FRIENDSHIP!

aw, coolt!


I knoooow :3

OMG, OM TRE TIMMAR SITTER JAG I BIOSALONGEN OCH SKA SE THE HUNGER GAMES, PEPP PEPP PEPP!

OMG, HUNGERSPELEN 5EVER!
Om du har lust att diskutera filmen efteråt så snacka med mig, haha! Hungerspelen är mitt favoritämne!


Åh! Gärna, ska skriva "District 4" på min hand (Yup, det är mitt distrikt :3) och "May the odds be ever in your favour"!

(Fast har redan sett halva filmen online, var bara tvungen, peppen tog över liksom )

Jag och min kompis hade tryckt tröjor som vi hade på oss, haha. Båda hade en mockinjay pin på framsidan, och på baksidan stod det: I survied The Hunger Games, och på min kompis t-shirt: I'm so Hungergames to be here. Haha, ett citat från Josh, så grymt ju.

Glöm inte saluta du vet vem också, haha! (Kanske inte ska säga vem, ifall nån här nt vill bli spoilad, haha).


(Du vet vem? O___o *uggleposta mig med vem*)

GRYMT! Jag skriver mest på händerna och har målat naglarna :3

Haha, okej
Nice
Haha, visstja, vi hade med oss Pitabröd också, han dock äta upp det innan the bread scene xD


Haha.. åh.. Jag ska gå med min kusin och min moster och de har inte läst boken än, det kommer ju bli askul (not, har läst att inte så mycket beskrivs i filmen, vilket kan bli klurigt XD)

2 apr, 2012 15:28

Solkatten
Elev

Avatar


Har utvecklingssamtal tjugo i så jag sitter fortfarande i skolan. Bussarna gick typ nyss så det är ganska tomt här. Men jag vill inte ._. Suck.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 apr, 2012 15:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Han skriver alltid samma smiley som jag, t.ex om jag skriver så skriver han också

INTRODUCING FRIENDSHIP!

aw, coolt!


I knoooow :3

OMG, OM TRE TIMMAR SITTER JAG I BIOSALONGEN OCH SKA SE THE HUNGER GAMES, PEPP PEPP PEPP!

OMG, HUNGERSPELEN 5EVER!
Om du har lust att diskutera filmen efteråt så snacka med mig, haha! Hungerspelen är mitt favoritämne!


Åh! Gärna, ska skriva "District 4" på min hand (Yup, det är mitt distrikt :3) och "May the odds be ever in your favour"!

(Fast har redan sett halva filmen online, var bara tvungen, peppen tog över liksom )

Jag och min kompis hade tryckt tröjor som vi hade på oss, haha. Båda hade en mockinjay pin på framsidan, och på baksidan stod det: I survied The Hunger Games, och på min kompis t-shirt: I'm so Hungergames to be here. Haha, ett citat från Josh, så grymt ju.

Glöm inte saluta du vet vem också, haha! (Kanske inte ska säga vem, ifall nån här nt vill bli spoilad, haha).


(Du vet vem? O___o *uggleposta mig med vem*)

GRYMT! Jag skriver mest på händerna och har målat naglarna :3

Haha, okej
Nice
Haha, visstja, vi hade med oss Pitabröd också, han dock äta upp det innan the bread scene xD


Haha.. åh.. Jag ska gå med min kusin och min moster och de har inte läst boken än, det kommer ju bli askul (not, har läst att inte så mycket beskrivs i filmen, vilket kan bli klurigt XD)

Ja, undra som de ens nämner "boy with the bread"... Men annars tycker jag de hade fått med det mesta, tror jag.. Men det är ju bra i börjar, för då står det ju typ vad Hungerspelen är.

2 apr, 2012 15:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Han skriver alltid samma smiley som jag, t.ex om jag skriver så skriver han också

INTRODUCING FRIENDSHIP!

aw, coolt!


I knoooow :3

OMG, OM TRE TIMMAR SITTER JAG I BIOSALONGEN OCH SKA SE THE HUNGER GAMES, PEPP PEPP PEPP!

OMG, HUNGERSPELEN 5EVER!
Om du har lust att diskutera filmen efteråt så snacka med mig, haha! Hungerspelen är mitt favoritämne!


Åh! Gärna, ska skriva "District 4" på min hand (Yup, det är mitt distrikt :3) och "May the odds be ever in your favour"!

(Fast har redan sett halva filmen online, var bara tvungen, peppen tog över liksom )

Jag och min kompis hade tryckt tröjor som vi hade på oss, haha. Båda hade en mockinjay pin på framsidan, och på baksidan stod det: I survied The Hunger Games, och på min kompis t-shirt: I'm so Hungergames to be here. Haha, ett citat från Josh, så grymt ju.

Glöm inte saluta du vet vem också, haha! (Kanske inte ska säga vem, ifall nån här nt vill bli spoilad, haha).


(Du vet vem? O___o *uggleposta mig med vem*)

GRYMT! Jag skriver mest på händerna och har målat naglarna :3

Haha, okej
Nice
Haha, visstja, vi hade med oss Pitabröd också, han dock äta upp det innan the bread scene xD


Haha.. åh.. Jag ska gå med min kusin och min moster och de har inte läst boken än, det kommer ju bli askul (not, har läst att inte så mycket beskrivs i filmen, vilket kan bli klurigt XD)

Ja, undra som de ens nämner "boy with the bread"... Men annars tycker jag de hade fått med det mesta, tror jag.. Men det är ju bra i börjar, för då står det ju typ vad Hungerspelen är.


Det iofs.. men jag tror inte de kommer ta:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Rues död

lika hårt som jag, jag grät ju liksom så mycket just då att boksidorna blev alldeles blöta, men jag tror inte de kommer göra det, de är lite så där.. kallhjärtade

Åh.. försöker hitta mitt halsband med ett "R" på bara för det, men det är typ borta </3

2 apr, 2012 15:33

Solkatten
Elev

Avatar


Det snöade typ en minut under so lektionen men inget som lade sig

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 apr, 2012 15:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Han skriver alltid samma smiley som jag, t.ex om jag skriver så skriver han också

INTRODUCING FRIENDSHIP!

aw, coolt!


I knoooow :3

OMG, OM TRE TIMMAR SITTER JAG I BIOSALONGEN OCH SKA SE THE HUNGER GAMES, PEPP PEPP PEPP!

OMG, HUNGERSPELEN 5EVER!
Om du har lust att diskutera filmen efteråt så snacka med mig, haha! Hungerspelen är mitt favoritämne!


Åh! Gärna, ska skriva "District 4" på min hand (Yup, det är mitt distrikt :3) och "May the odds be ever in your favour"!

(Fast har redan sett halva filmen online, var bara tvungen, peppen tog över liksom )

Jag och min kompis hade tryckt tröjor som vi hade på oss, haha. Båda hade en mockinjay pin på framsidan, och på baksidan stod det: I survied The Hunger Games, och på min kompis t-shirt: I'm so Hungergames to be here. Haha, ett citat från Josh, så grymt ju.

Glöm inte saluta du vet vem också, haha! (Kanske inte ska säga vem, ifall nån här nt vill bli spoilad, haha).


(Du vet vem? O___o *uggleposta mig med vem*)

GRYMT! Jag skriver mest på händerna och har målat naglarna :3

Haha, okej
Nice
Haha, visstja, vi hade med oss Pitabröd också, han dock äta upp det innan the bread scene xD


Haha.. åh.. Jag ska gå med min kusin och min moster och de har inte läst boken än, det kommer ju bli askul (not, har läst att inte så mycket beskrivs i filmen, vilket kan bli klurigt XD)

Ja, undra som de ens nämner "boy with the bread"... Men annars tycker jag de hade fått med det mesta, tror jag.. Men det är ju bra i börjar, för då står det ju typ vad Hungerspelen är.


Det iofs.. men jag tror inte de kommer ta:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Rues död

lika hårt som jag, jag grät ju liksom så mycket just då att boksidorna blev alldeles blöta, men jag tror inte de kommer göra det, de är lite så där.. kallhjärtade

Åh.. försöker hitta mitt halsband med ett "R" på bara för det, men det är typ borta </3

Aw.
Själv var jag alldeles för upptagen med att typ hyperventilera för att äntligen få se filmen för att gråta. Haha, nu känner jag mig kallhjärtad.. Nej, men jag grät så sjukt mycket i slutstriden på Dödsrelikerna, när alla liksom bara dog..
Men jag vet inte,
Spoiler:
Tryck här för att visa!Rues dödscene

var jättefin gjord och så. Men jag var nog för uppspelt för att faktiskt gråta. Ska se filmen igen denna veckan (omg längtar) och då kommer jag säkert gråta en skvätt, haha.

2 apr, 2012 15:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Han skriver alltid samma smiley som jag, t.ex om jag skriver så skriver han också

INTRODUCING FRIENDSHIP!

aw, coolt!


I knoooow :3

OMG, OM TRE TIMMAR SITTER JAG I BIOSALONGEN OCH SKA SE THE HUNGER GAMES, PEPP PEPP PEPP!

OMG, HUNGERSPELEN 5EVER!
Om du har lust att diskutera filmen efteråt så snacka med mig, haha! Hungerspelen är mitt favoritämne!


Åh! Gärna, ska skriva "District 4" på min hand (Yup, det är mitt distrikt :3) och "May the odds be ever in your favour"!

(Fast har redan sett halva filmen online, var bara tvungen, peppen tog över liksom )

Jag och min kompis hade tryckt tröjor som vi hade på oss, haha. Båda hade en mockinjay pin på framsidan, och på baksidan stod det: I survied The Hunger Games, och på min kompis t-shirt: I'm so Hungergames to be here. Haha, ett citat från Josh, så grymt ju.

Glöm inte saluta du vet vem också, haha! (Kanske inte ska säga vem, ifall nån här nt vill bli spoilad, haha).


(Du vet vem? O___o *uggleposta mig med vem*)

GRYMT! Jag skriver mest på händerna och har målat naglarna :3

Haha, okej
Nice
Haha, visstja, vi hade med oss Pitabröd också, han dock äta upp det innan the bread scene xD


Haha.. åh.. Jag ska gå med min kusin och min moster och de har inte läst boken än, det kommer ju bli askul (not, har läst att inte så mycket beskrivs i filmen, vilket kan bli klurigt XD)

Ja, undra som de ens nämner "boy with the bread"... Men annars tycker jag de hade fått med det mesta, tror jag.. Men det är ju bra i börjar, för då står det ju typ vad Hungerspelen är.


Det iofs.. men jag tror inte de kommer ta:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Rues död

lika hårt som jag, jag grät ju liksom så mycket just då att boksidorna blev alldeles blöta, men jag tror inte de kommer göra det, de är lite så där.. kallhjärtade

Åh.. försöker hitta mitt halsband med ett "R" på bara för det, men det är typ borta </3

Aw.
Själv var jag alldeles för upptagen med att typ hyperventilera för att äntligen få se filmen för att gråta. Haha, nu känner jag mig kallhjärtad.. Nej, men jag grät så sjukt mycket i slutstriden på Dödsrelikerna, när alla liksom bara dog..
Men jag vet inte,
Spoiler:
Tryck här för att visa!Rues dödscene

var jättefin gjord och så. Men jag var nog för uppspelt för att faktiskt gråta. Ska se filmen igen denna veckan (omg längtar) och då kommer jag säkert gråta en skvätt, haha.


Okaii, kanske blir så med mig med.. boken är ju så sjukt bra!

Jag känner mig för Hungergames-uppklädd, har värsta kamouflagekläderna så om jag skulle stå bakom en buske skulle jag typ inte synas och så har jag målat eldsflammor på naglarna :3

2 apr, 2012 15:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Han skriver alltid samma smiley som jag, t.ex om jag skriver så skriver han också

INTRODUCING FRIENDSHIP!

aw, coolt!


I knoooow :3

OMG, OM TRE TIMMAR SITTER JAG I BIOSALONGEN OCH SKA SE THE HUNGER GAMES, PEPP PEPP PEPP!

OMG, HUNGERSPELEN 5EVER!
Om du har lust att diskutera filmen efteråt så snacka med mig, haha! Hungerspelen är mitt favoritämne!


Åh! Gärna, ska skriva "District 4" på min hand (Yup, det är mitt distrikt :3) och "May the odds be ever in your favour"!

(Fast har redan sett halva filmen online, var bara tvungen, peppen tog över liksom )

Jag och min kompis hade tryckt tröjor som vi hade på oss, haha. Båda hade en mockinjay pin på framsidan, och på baksidan stod det: I survied The Hunger Games, och på min kompis t-shirt: I'm so Hungergames to be here. Haha, ett citat från Josh, så grymt ju.

Glöm inte saluta du vet vem också, haha! (Kanske inte ska säga vem, ifall nån här nt vill bli spoilad, haha).


(Du vet vem? O___o *uggleposta mig med vem*)

GRYMT! Jag skriver mest på händerna och har målat naglarna :3

Haha, okej
Nice
Haha, visstja, vi hade med oss Pitabröd också, han dock äta upp det innan the bread scene xD


Haha.. åh.. Jag ska gå med min kusin och min moster och de har inte läst boken än, det kommer ju bli askul (not, har läst att inte så mycket beskrivs i filmen, vilket kan bli klurigt XD)

Ja, undra som de ens nämner "boy with the bread"... Men annars tycker jag de hade fått med det mesta, tror jag.. Men det är ju bra i börjar, för då står det ju typ vad Hungerspelen är.


Det iofs.. men jag tror inte de kommer ta:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Rues död

lika hårt som jag, jag grät ju liksom så mycket just då att boksidorna blev alldeles blöta, men jag tror inte de kommer göra det, de är lite så där.. kallhjärtade

Åh.. försöker hitta mitt halsband med ett "R" på bara för det, men det är typ borta </3

Aw.
Själv var jag alldeles för upptagen med att typ hyperventilera för att äntligen få se filmen för att gråta. Haha, nu känner jag mig kallhjärtad.. Nej, men jag grät så sjukt mycket i slutstriden på Dödsrelikerna, när alla liksom bara dog..
Men jag vet inte,
Spoiler:
Tryck här för att visa!Rues dödscene

var jättefin gjord och så. Men jag var nog för uppspelt för att faktiskt gråta. Ska se filmen igen denna veckan (omg längtar) och då kommer jag säkert gråta en skvätt, haha.


Okaii, kanske blir så med mig med.. boken är ju så sjukt bra!

Jag känner mig för Hungergames-uppklädd, har värsta kamouflagekläderna så om jag skulle stå bakom en buske skulle jag typ inte synas och så har jag målat eldsflammor på naglarna :3

Då kan du ju iaf gömma dig ifall Snow skulle dyka upp, elr nåt... haha
Nej, men är man ett Hungerspels fan så är man, och då klär man upp sig i kamouflage ^^

2 apr, 2012 15:42

1 2 3 ... 3515 3516 3517 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.