@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Han skriver alltid samma smiley som jag, t.ex om jag skriver
INTRODUCING FRIENDSHIP! 2 apr, 2012 14:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Han skriver alltid samma smiley som jag, t.ex om jag skriver INTRODUCING FRIENDSHIP! aw, coolt! 2 apr, 2012 15:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Han skriver alltid samma smiley som jag, t.ex om jag skriver INTRODUCING FRIENDSHIP! aw, coolt! I knoooow :3 OMG, OM TRE TIMMAR SITTER JAG I BIOSALONGEN OCH SKA SE THE HUNGER GAMES, PEPP PEPP PEPP! 2 apr, 2012 15:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Han skriver alltid samma smiley som jag, t.ex om jag skriver INTRODUCING FRIENDSHIP! aw, coolt! I knoooow :3 OMG, OM TRE TIMMAR SITTER JAG I BIOSALONGEN OCH SKA SE THE HUNGER GAMES, PEPP PEPP PEPP! OMG, HUNGERSPELEN 5EVER! Om du har lust att diskutera filmen efteråt så snacka med mig, haha! Hungerspelen är mitt favoritämne! 2 apr, 2012 15:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Han skriver alltid samma smiley som jag, t.ex om jag skriver INTRODUCING FRIENDSHIP! aw, coolt! I knoooow :3 OMG, OM TRE TIMMAR SITTER JAG I BIOSALONGEN OCH SKA SE THE HUNGER GAMES, PEPP PEPP PEPP! OMG, HUNGERSPELEN 5EVER! Om du har lust att diskutera filmen efteråt så snacka med mig, haha! Hungerspelen är mitt favoritämne! Åh! Gärna, ska skriva "District 4" på min hand (Yup, det är mitt distrikt :3) och "May the odds be ever in your favour"! (Fast har redan sett halva filmen online, var bara tvungen, peppen tog över liksom 2 apr, 2012 15:05 |
|
Borttagen
|
Ohh, vill läsa någon riktigt välskriven fanfiction, gjärna på ff.net, som är Dramione, Rated M, tips?
2 apr, 2012 15:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Han skriver alltid samma smiley som jag, t.ex om jag skriver INTRODUCING FRIENDSHIP! aw, coolt! I knoooow :3 OMG, OM TRE TIMMAR SITTER JAG I BIOSALONGEN OCH SKA SE THE HUNGER GAMES, PEPP PEPP PEPP! OMG, HUNGERSPELEN 5EVER! Om du har lust att diskutera filmen efteråt så snacka med mig, haha! Hungerspelen är mitt favoritämne! Åh! Gärna, ska skriva "District 4" på min hand (Yup, det är mitt distrikt :3) och "May the odds be ever in your favour"! (Fast har redan sett halva filmen online, var bara tvungen, peppen tog över liksom Jag och min kompis hade tryckt tröjor som vi hade på oss, haha. Båda hade en mockinjay pin på framsidan, och på baksidan stod det: I survied The Hunger Games, och på min kompis t-shirt: I'm so Hungergames to be here. Haha, ett citat från Josh, så grymt ju. Glöm inte saluta du vet vem också, haha! (Kanske inte ska säga vem, ifall nån här nt vill bli spoilad, haha). 2 apr, 2012 15:11 |
|
Borttagen
|
2 apr, 2012 15:11 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ohh, vill läsa någon riktigt välskriven fanfiction, gjärna på ff.net, som är Dramione, Rated M, tips? LÄS DINA EGNA!! ♥
2 apr, 2012 15:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Han skriver alltid samma smiley som jag, t.ex om jag skriver INTRODUCING FRIENDSHIP! aw, coolt! I knoooow :3 OMG, OM TRE TIMMAR SITTER JAG I BIOSALONGEN OCH SKA SE THE HUNGER GAMES, PEPP PEPP PEPP! OMG, HUNGERSPELEN 5EVER! Om du har lust att diskutera filmen efteråt så snacka med mig, haha! Hungerspelen är mitt favoritämne! Åh! Gärna, ska skriva "District 4" på min hand (Yup, det är mitt distrikt :3) och "May the odds be ever in your favour"! (Fast har redan sett halva filmen online, var bara tvungen, peppen tog över liksom Jag och min kompis hade tryckt tröjor som vi hade på oss, haha. Båda hade en mockinjay pin på framsidan, och på baksidan stod det: I survied The Hunger Games, och på min kompis t-shirt: I'm so Hungergames to be here. Haha, ett citat från Josh, så grymt ju. Glöm inte saluta du vet vem också, haha! (Kanske inte ska säga vem, ifall nån här nt vill bli spoilad, haha). (Du vet vem? O___o *uggleposta mig med vem*) GRYMT! Jag skriver mest på händerna och har målat naglarna :3 2 apr, 2012 15:13 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen