@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OMG! CHRIS FRÅN YOUNGBLOOD ÄR ONLINE I CHATTEN PÅ FB, VÅGAR JAG SÄGA HEJ? omg JA! NU SKRIVER JAG HEj! omg JAG GJORDE DET OCKSÅ, ÅÅÅÅÅÅHHH.. FANGIRLIN! Tänk om han inte svarar O____o det måste han! o.O 2 apr, 2012 14:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OMG! CHRIS FRÅN YOUNGBLOOD ÄR ONLINE I CHATTEN PÅ FB, VÅGAR JAG SÄGA HEJ? omg JA! NU SKRIVER JAG HEj! omg JAG GJORDE DET OCKSÅ, ÅÅÅÅÅÅHHH.. FANGIRLIN! Tänk om han inte svarar O____o Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OMG! CHRIS FRÅN YOUNGBLOOD ÄR ONLINE I CHATTEN PÅ FB, VÅGAR JAG SÄGA HEJ? omg JA! NU SKRIVER JAG HEj! omg JAG GJORDE DET OCKSÅ, ÅÅÅÅÅÅHHH.. FANGIRLIN! Tänk om han inte svarar O____o det måste han! o.O HAN SVARADE, OMG.. VAD SKA JAG SKRIVA! O__O 2 apr, 2012 14:25 |
|
EmahS
Elev |
2 apr, 2012 14:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OMG! CHRIS FRÅN YOUNGBLOOD ÄR ONLINE I CHATTEN PÅ FB, VÅGAR JAG SÄGA HEJ? omg JA! NU SKRIVER JAG HEj! omg JAG GJORDE DET OCKSÅ, ÅÅÅÅÅÅHHH.. FANGIRLIN! Tänk om han inte svarar O____o Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OMG! CHRIS FRÅN YOUNGBLOOD ÄR ONLINE I CHATTEN PÅ FB, VÅGAR JAG SÄGA HEJ? omg JA! NU SKRIVER JAG HEj! omg JAG GJORDE DET OCKSÅ, ÅÅÅÅÅÅHHH.. FANGIRLIN! Tänk om han inte svarar O____o det måste han! o.O HAN SVARADE, OMG.. VAD SKA JAG SKRIVA! O__O omg, jag vet inte.. 2 apr, 2012 14:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OMG! CHRIS FRÅN YOUNGBLOOD ÄR ONLINE I CHATTEN PÅ FB, VÅGAR JAG SÄGA HEJ? omg JA! NU SKRIVER JAG HEj! omg JAG GJORDE DET OCKSÅ, ÅÅÅÅÅÅHHH.. FANGIRLIN! Tänk om han inte svarar O____o Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OMG! CHRIS FRÅN YOUNGBLOOD ÄR ONLINE I CHATTEN PÅ FB, VÅGAR JAG SÄGA HEJ? omg JA! NU SKRIVER JAG HEj! omg JAG GJORDE DET OCKSÅ, ÅÅÅÅÅÅHHH.. FANGIRLIN! Tänk om han inte svarar O____o det måste han! o.O HAN SVARADE, OMG.. VAD SKA JAG SKRIVA! O__O omg, jag vet inte.. Ska jag skriva och fråga vad han gör, eller.. OWO 2 apr, 2012 14:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OMG! CHRIS FRÅN YOUNGBLOOD ÄR ONLINE I CHATTEN PÅ FB, VÅGAR JAG SÄGA HEJ? omg JA! NU SKRIVER JAG HEj! omg JAG GJORDE DET OCKSÅ, ÅÅÅÅÅÅHHH.. FANGIRLIN! Tänk om han inte svarar O____o Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OMG! CHRIS FRÅN YOUNGBLOOD ÄR ONLINE I CHATTEN PÅ FB, VÅGAR JAG SÄGA HEJ? omg JA! NU SKRIVER JAG HEj! omg JAG GJORDE DET OCKSÅ, ÅÅÅÅÅÅHHH.. FANGIRLIN! Tänk om han inte svarar O____o det måste han! o.O HAN SVARADE, OMG.. VAD SKA JAG SKRIVA! O__O omg, jag vet inte.. Ska jag skriva och fråga vad han gör, eller.. OWO haha, ja gör det ^^ 2 apr, 2012 14:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OMG! CHRIS FRÅN YOUNGBLOOD ÄR ONLINE I CHATTEN PÅ FB, VÅGAR JAG SÄGA HEJ? omg JA! NU SKRIVER JAG HEj! omg JAG GJORDE DET OCKSÅ, ÅÅÅÅÅÅHHH.. FANGIRLIN! Tänk om han inte svarar O____o Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OMG! CHRIS FRÅN YOUNGBLOOD ÄR ONLINE I CHATTEN PÅ FB, VÅGAR JAG SÄGA HEJ? omg JA! NU SKRIVER JAG HEj! omg JAG GJORDE DET OCKSÅ, ÅÅÅÅÅÅHHH.. FANGIRLIN! Tänk om han inte svarar O____o det måste han! o.O HAN SVARADE, OMG.. VAD SKA JAG SKRIVA! O__O omg, jag vet inte.. Ska jag skriva och fråga vad han gör, eller.. OWO haha, ja gör det ^^ OMG, HAN SVARADE PÅ DET OCKSÅ! INTRODUCING FRIENDSHIP! :3 2 apr, 2012 14:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OMG! CHRIS FRÅN YOUNGBLOOD ÄR ONLINE I CHATTEN PÅ FB, VÅGAR JAG SÄGA HEJ? omg JA! NU SKRIVER JAG HEj! omg JAG GJORDE DET OCKSÅ, ÅÅÅÅÅÅHHH.. FANGIRLIN! Tänk om han inte svarar O____o Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OMG! CHRIS FRÅN YOUNGBLOOD ÄR ONLINE I CHATTEN PÅ FB, VÅGAR JAG SÄGA HEJ? omg JA! NU SKRIVER JAG HEj! omg JAG GJORDE DET OCKSÅ, ÅÅÅÅÅÅHHH.. FANGIRLIN! Tänk om han inte svarar O____o det måste han! o.O HAN SVARADE, OMG.. VAD SKA JAG SKRIVA! O__O omg, jag vet inte.. Ska jag skriva och fråga vad han gör, eller.. OWO haha, ja gör det ^^ OMG, HAN SVARADE PÅ DET OCKSÅ! INTRODUCING FRIENDSHIP! :3 o.m.g awsm! 2 apr, 2012 14:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OMG! CHRIS FRÅN YOUNGBLOOD ÄR ONLINE I CHATTEN PÅ FB, VÅGAR JAG SÄGA HEJ? omg JA! NU SKRIVER JAG HEj! omg JAG GJORDE DET OCKSÅ, ÅÅÅÅÅÅHHH.. FANGIRLIN! Tänk om han inte svarar O____o Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OMG! CHRIS FRÅN YOUNGBLOOD ÄR ONLINE I CHATTEN PÅ FB, VÅGAR JAG SÄGA HEJ? omg JA! NU SKRIVER JAG HEj! omg JAG GJORDE DET OCKSÅ, ÅÅÅÅÅÅHHH.. FANGIRLIN! Tänk om han inte svarar O____o det måste han! o.O HAN SVARADE, OMG.. VAD SKA JAG SKRIVA! O__O omg, jag vet inte.. Ska jag skriva och fråga vad han gör, eller.. OWO haha, ja gör det ^^ OMG, HAN SVARADE PÅ DET OCKSÅ! INTRODUCING FRIENDSHIP! :3 o.m.g awsm! OCH NU BLEV DET SÅNHÄR.. Awkward silence.. O____o Sjukt jueeeh 2 apr, 2012 14:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OMG! CHRIS FRÅN YOUNGBLOOD ÄR ONLINE I CHATTEN PÅ FB, VÅGAR JAG SÄGA HEJ? omg JA! NU SKRIVER JAG HEj! omg JAG GJORDE DET OCKSÅ, ÅÅÅÅÅÅHHH.. FANGIRLIN! Tänk om han inte svarar O____o Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OMG! CHRIS FRÅN YOUNGBLOOD ÄR ONLINE I CHATTEN PÅ FB, VÅGAR JAG SÄGA HEJ? omg JA! NU SKRIVER JAG HEj! omg JAG GJORDE DET OCKSÅ, ÅÅÅÅÅÅHHH.. FANGIRLIN! Tänk om han inte svarar O____o det måste han! o.O HAN SVARADE, OMG.. VAD SKA JAG SKRIVA! O__O omg, jag vet inte.. Ska jag skriva och fråga vad han gör, eller.. OWO haha, ja gör det ^^ OMG, HAN SVARADE PÅ DET OCKSÅ! INTRODUCING FRIENDSHIP! :3 o.m.g awsm! OCH NU BLEV DET SÅNHÄR.. Awkward silence.. O____o Sjukt jueeeh shit vad coolt! 2 apr, 2012 14:33 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen