Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 3511 3512 3513 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Är det någon som har lust att köra ett Hungerspels roll? Skulle vara sjukt kul om vi var några stycken som kunde rolla Hungerspelen.
Själv har jag aldrig startat ett eget roll innan, och är lite osäker sådär...

Det finns nog några THG- roll i Quidditchplanen

2 apr, 2012 12:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Är det någon som har lust att köra ett Hungerspels roll? Skulle vara sjukt kul om vi var några stycken som kunde rolla Hungerspelen.
Själv har jag aldrig startat ett eget roll innan, och är lite osäker sådär...


Finns redan ett

2 apr, 2012 12:49

Buddha
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fd24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net%2Fphoto%2F3673932_460s.jpg

2 apr, 2012 13:51

EmahS
Elev

Avatar


Tack till bästa pappa som kört och köpt nya torkarblad till min bil

Råkade ta i sönder de gamla imorse haha.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

2 apr, 2012 14:00

Borttagen

Avatar


Håller på att försöka skriva en hungerspels fan-fic. Går inte så bra, haha. Tog vääldigt lång tid för mig att bestämma vilken koppling huvudpersonerna skulle ha till varandra.. xd

2 apr, 2012 14:01

Borttagen

Avatar


OMG! CHRIS FRÅN YOUNGBLOOD ÄR ONLINE I CHATTEN PÅ FB, VÅGAR JAG SÄGA HEJ?

2 apr, 2012 14:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
OMG! CHRIS FRÅN YOUNGBLOOD ÄR ONLINE I CHATTEN PÅ FB, VÅGAR JAG SÄGA HEJ?

omg JA!

2 apr, 2012 14:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
OMG! CHRIS FRÅN YOUNGBLOOD ÄR ONLINE I CHATTEN PÅ FB, VÅGAR JAG SÄGA HEJ?

omg JA!


NU SKRIVER JAG HEj!

2 apr, 2012 14:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
OMG! CHRIS FRÅN YOUNGBLOOD ÄR ONLINE I CHATTEN PÅ FB, VÅGAR JAG SÄGA HEJ?

omg JA!


NU SKRIVER JAG HEj!

omg

2 apr, 2012 14:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
OMG! CHRIS FRÅN YOUNGBLOOD ÄR ONLINE I CHATTEN PÅ FB, VÅGAR JAG SÄGA HEJ?

omg JA!


NU SKRIVER JAG HEj!

omg


JAG GJORDE DET OCKSÅ, ÅÅÅÅÅÅHHH.. FANGIRLIN!

Tänk om han inte svarar O____o

2 apr, 2012 14:23

1 2 3 ... 3511 3512 3513 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.