@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Är det någon som har lust att köra ett Hungerspels roll? Skulle vara sjukt kul om vi var några stycken som kunde rolla Hungerspelen. Själv har jag aldrig startat ett eget roll innan, och är lite osäker sådär... Det finns nog några THG- roll i Quidditchplanen 2 apr, 2012 12:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Är det någon som har lust att köra ett Hungerspels roll? Skulle vara sjukt kul om vi var några stycken som kunde rolla Hungerspelen. Själv har jag aldrig startat ett eget roll innan, och är lite osäker sådär... Finns redan ett 2 apr, 2012 12:49 |
|
Buddha
Elev |
2 apr, 2012 13:51 |
|
EmahS
Elev |
Tack till bästa pappa som kört och köpt nya torkarblad till min bil
Råkade ta i sönder de gamla imorse haha.
2 apr, 2012 14:00 |
|
Borttagen
|
Håller på att försöka skriva en hungerspels fan-fic. Går inte så bra, haha. Tog vääldigt lång tid för mig att bestämma vilken koppling huvudpersonerna skulle ha till varandra.. xd
2 apr, 2012 14:01 |
|
Borttagen
|
OMG! CHRIS FRÅN YOUNGBLOOD ÄR ONLINE I CHATTEN PÅ FB, VÅGAR JAG SÄGA HEJ?
2 apr, 2012 14:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: OMG! CHRIS FRÅN YOUNGBLOOD ÄR ONLINE I CHATTEN PÅ FB, VÅGAR JAG SÄGA HEJ? omg JA! 2 apr, 2012 14:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OMG! CHRIS FRÅN YOUNGBLOOD ÄR ONLINE I CHATTEN PÅ FB, VÅGAR JAG SÄGA HEJ? omg JA! NU SKRIVER JAG HEj! 2 apr, 2012 14:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OMG! CHRIS FRÅN YOUNGBLOOD ÄR ONLINE I CHATTEN PÅ FB, VÅGAR JAG SÄGA HEJ? omg JA! NU SKRIVER JAG HEj! omg 2 apr, 2012 14:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OMG! CHRIS FRÅN YOUNGBLOOD ÄR ONLINE I CHATTEN PÅ FB, VÅGAR JAG SÄGA HEJ? omg JA! NU SKRIVER JAG HEj! omg JAG GJORDE DET OCKSÅ, ÅÅÅÅÅÅHHH.. FANGIRLIN! Tänk om han inte svarar O____o 2 apr, 2012 14:23 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen