Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 3510 3511 3512 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
LoonyMe
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LoonyMe:
Någon som vill muggleposta med mig??


JAG VIIILL!

Jag skickar nu!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mailmhWTBn1rzdftio6_250.gif

2 apr, 2012 11:26

Borttagen

Avatar


Hatar lov</3

2 apr, 2012 11:43

Li
Biträdande rektor

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hatar lov</3


Lek med mig!!!

without something there is no nothing

2 apr, 2012 11:45

EmahS
Elev

Avatar


Älskar lov!

Dock så har jag inte det längre

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

2 apr, 2012 11:46

LoonyMe
Elev

Avatar


Svenska konståkningsförbundets aprilskämt...

Nu blir det obligatoriskt att ha hjälm vid konståkningsmästerskap. Den nyheten levererade Internationella Skridskounionen, ISU, vid en presskonferens under VM i Nice igår.


Regeln kommer börja gälla under kommande säsong, vilket innebär att EM i Zagreb i januari 2013 blir första mästerskap där åkarna kommer tvingas bära hjälm.


- Vi har väntat på att detta skulle bli verklighet och nu är regeln här. Naturligtvis måste vi anpassa oss, säger Per Adler, Svenska Konståkningsförbundets generalsekreterare.


Skälet till hjälmregeln är att skadorna inom konståkningen ökat i takt med de högre tekniska kraven. Bland annat har två amerikanska forskare kommit fram till risken för hjärnskakningar har ökat med nästan 14 procent sedan 2006, när det nya bedömningssystemet infördes.


- Vi ser en klar ökning i antalet fall och därmed också i risken för hjärnskakningar, säger Adam Proust, vid Rochester Instute of Louisiana.


Svenska Konståkningsförbundet söker nu efter sponsorer för att förse Sveriges toppåkare med hjälm.


Hahaha:'D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mailmhWTBn1rzdftio6_250.gif

2 apr, 2012 11:49

Borttagen

Avatar


Men va i... Jag som trodde att jag skulle kunna gå till skolan den här veckan, för att vattkopporna inte skulle smitta mer längre. Men nej, nej. Såklart ska jag få fler vattkoppor som smittar, så att jag måste stanna hemma kanske hela den här veckan också. Nästa vecka är det lov dessutom och veckan efter är jag ledig. Alltså, ÅÅÅH. Jag kommer ju ha varit borta från skolan i typ 5 veckor då. -_- (vi hade prao förr förra veckan, och förra veckan var jag hemma pga vattkopporna).

Jag behövde bara få ut min irritation någonstans.

2 apr, 2012 12:33

Detta inlägg ändrades senast 2012-04- 2 kl. 12:35
Antal ändringar: 2

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Men va i... Jag som trodde att jag skulle kunna gå till skolan den här veckan, för att vattkopporna inte skulle smitta mer längre. Men nej, nej. Såklart ska jag få fler vattkoppor som smittar, så att jag måste stanna hemma kanske hela den här veckan också. Nästa vecka är det lov dessutom och veckan efter är jag ledig. Alltså, ÅÅÅH. Jag kommer ju ha varit borta från skolan i typ 5 veckor då. -_- (vi hade prao förr förra veckan, och förra veckan var jag hemma pga vattkopporna).

Jag behövde bara få ut min irritation någonstans.

Jag hade bara vattenkoppor när jag var liten och sen dess har jag inte haft det längre

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 apr, 2012 12:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Men va i... Jag som trodde att jag skulle kunna gå till skolan den här veckan, för att vattkopporna inte skulle smitta mer längre. Men nej, nej. Såklart ska jag få fler vattkoppor som smittar, så att jag måste stanna hemma kanske hela den här veckan också. Nästa vecka är det lov dessutom och veckan efter är jag ledig. Alltså, ÅÅÅH. Jag kommer ju ha varit borta från skolan i typ 5 veckor då. -_- (vi hade prao förr förra veckan, och förra veckan var jag hemma pga vattkopporna).

Jag behövde bara få ut min irritation någonstans.

Jag hade bara vattenkoppor när jag var liten och sen dess har jag inte haft det längre

Vad tur du har som fick det när du var liten, jag har hört att det blir värre ju äldre man är. Fast anledningen till att du inte har fått vattkoppor igen är för att man bara kan få det en gång, sen är man ''immun'' mot det. ^^ Det är väl det positiva, att jag slipper detta sen när det har gått över. :3

2 apr, 2012 12:38

Solkatten
Elev

Avatar


SO;n börjar snart och vi ska börja med Lag och rätt. Sen idrott. HEM! ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 apr, 2012 12:40

Borttagen

Avatar


Är det någon som har lust att köra ett Hungerspels roll? Skulle vara sjukt kul om vi var några stycken som kunde rolla Hungerspelen.
Själv har jag aldrig startat ett eget roll innan, och är lite osäker sådär...

2 apr, 2012 12:42

1 2 3 ... 3510 3511 3512 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.