Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 3509 3510 3511 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


http://www.spreaker.com/user/mugglisradio

Börjar sända nu och sänder så länge jag kan

2 apr, 2012 11:08

LoonyMe
Elev

Avatar


^
Lyssnar

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mailmhWTBn1rzdftio6_250.gif

2 apr, 2012 11:08

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
http://www.spreaker.com/user/mugglisradio

Börjar sända nu och sänder så länge jag kan

Har språk nu så kan tyvärr inte lyssna Men kan ju lyssna när jag kommer hem x'

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 apr, 2012 11:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
http://www.spreaker.com/user/mugglisradio

Börjar sända nu och sänder så länge jag kan

Vad häftigt, jag lyssnar!

2 apr, 2012 11:10

Solkatten
Elev

Avatar


Haha, ingen ser vad jag gör så är inne på Mugglis >:] Brukar ofta vara det under språk timmarna bara för att tiden ska gå snabbare Har lunch 12:00 ... ska kolla vad det blir för mat.

Edit; Potatis- och purjolökssoppa ... Får väl bara ta knäckebröd. Hoppas de har frukost ♥ (knäckebrödet frukost alltså )

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 apr, 2012 11:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Haha, ingen ser vad jag gör så är inne på Mugglis >:] Brukar ofta vara det under språk timmarna bara för att tiden ska gå snabbare Har lunch 12:00 ... ska kolla vad det blir för mat.

Edit; Potatis- och purjolökssoppa ... Får väl bara ta knäckebröd. Hoppas de har frukost ♥ (knäckebrödet frukost alltså )

Vad har du för språk?

2 apr, 2012 11:16

EmahS
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Haha, ingen ser vad jag gör så är inne på Mugglis >:] Brukar ofta vara det under språk timmarna bara för att tiden ska gå snabbare Har lunch 12:00 ... ska kolla vad det blir för mat.

Edit; Potatis- och purjolökssoppa ... Får väl bara ta knäckebröd. Hoppas de har frukost ♥ (knäckebrödet frukost alltså )


Soppa som är så gott!
Själv ska man äta rester från gårdagens tacos!
Sådär gott såhär dagen efter

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

2 apr, 2012 11:17

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Haha, ingen ser vad jag gör så är inne på Mugglis >:] Brukar ofta vara det under språk timmarna bara för att tiden ska gå snabbare Har lunch 12:00 ... ska kolla vad det blir för mat.

Edit; Potatis- och purjolökssoppa ... Får väl bara ta knäckebröd. Hoppas de har frukost ♥ (knäckebrödet frukost alltså )

Vad har du för språk?

Engelska B ._. Valde det mest för att jag inte ville ha något annat språk. Det är inte så att jag är jätte dålig på det x' Lektionerna är bara så tråkiga ...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 apr, 2012 11:17

LoonyMe
Elev

Avatar


Någon som vill muggleposta med mig??

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mailmhWTBn1rzdftio6_250.gif

2 apr, 2012 11:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av LoonyMe:
Någon som vill muggleposta med mig??


JAG VIIILL!

2 apr, 2012 11:24

1 2 3 ... 3509 3510 3511 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.