Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida S
Lärare |
Enchanted - Tackdu, hoppas verkligen jag med, inte läge att bli sjuk nu o.o ♥
Förutom Angels on the Moon (ofc) så... Human, On your side och Love alone =) "we live together, and harry does all the cooking." 21 okt, 2011 23:15 |
|
Anonym
Elev |
Är så glad! Vann 25 galleoner genom att på 3:dje plats i Maskot-tävlingen
Vad gör ni då? 8D 21 okt, 2011 23:19 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Ida S: Enchanted - Tackdu, hoppas verkligen jag med, inte läge att bli sjuk nu o.o ♥ Förutom Angels on the Moon (ofc) så... Human, On your side och Love alone =) Jag får ta och lyssna på de! Den enda låten jag hört av det är while the candle still burns 21 okt, 2011 23:19 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Anonym: Är så glad! Vann 25 galleoner genom att på 3:dje plats i Maskot-tävlingen Vad gör ni då? 8D Grattis! Skrivet av Enchanted: Skrivet av Ida S: Enchanted - Tackdu, hoppas verkligen jag med, inte läge att bli sjuk nu o.o ♥ Förutom Angels on the Moon (ofc) så... Human, On your side och Love alone =) Jag får ta och lyssna på de! Den enda låten jag hört av det är while the candle still burns Ja, det tycker jag att du ska göra Ehh, jag har inte hört den ^^ måste lyssna! "we live together, and harry does all the cooking." 21 okt, 2011 23:22 |
|
Borttagen
|
I Will be under the mistletoe with youuuuuuu!
http://www.youtube.com/watch?v=k_PGQNz4MGc Jag vill ha december så jag kan sjunga massa julsånger, som t.ex: Jag såg mamma kyssa Jedward jag, tänk om våran brorsa kommit då! Jag har gömt mig i ett hörn, för att titta lite på ett krokigt litet paket som någon av oss skulle få! O då gav mamma Jedward en klapp och kyss, sedan sa hon "Å vad ni e braaaa!" Nej ingen säger att det var du, men jag såg att det var, Jedward mamma kysste i går kväll! 21 okt, 2011 23:27 |
|
expelliarmus
Elev |
Jag är trött, buhuh. Känner att ögonen börjar dimma ihop typ varannan sekund! Dags att sova maybe-baby?
21 okt, 2011 23:49 |
|
GodricH
Elev |
Kul att vakna av feberfrossa! Dock så slipper jag att jobba ^.^
22 okt, 2011 05:16 |
|
Fang
Elev |
Nu behöver jag förkortnings hjälp igen. Vad betyder FML?
22 okt, 2011 19:40 |
|
luckyBella
Elev |
22 okt, 2011 19:43 |
|
Borttagen
|
22 okt, 2011 19:44 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen