Dagens citat.
Forum > Off Topic > Dagens citat.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
9 aug, 2012 23:59 |
|
Borttagen
|
''Är man icke vis och kunnig så får man helt enkelt ta och accepetera det.... och kanske äta lite extra fisk''
10 aug, 2012 03:51 |
|
Borttagen
|
"Njut av nuet, det går inte i repris"
10 aug, 2012 15:26 |
|
Borttagen
|
"Liten tuva stjälper stora lass!"
10 aug, 2012 20:16 |
|
Freja
Elev |
När du tittar på dina båda tassar, behöver du bara bestämma dig för vilken som är den högra, sedan kan du vara säker på att den andra är den vänstra~Nalle Puh
Everything is Dramione and nothing hurts. 11 aug, 2012 16:11 |
|
onlyoliviaa
Elev |
11 aug, 2012 22:26 |
|
Trudor
Elev |
Trying to forget someone you love is just like trying to remember someone you've never met.
Once a gryff, always a gryff. 11 aug, 2012 23:23 |
|
Borttagen
|
Invisible tears are the hardest to wipe away.
12 aug, 2012 13:28 |
|
Ginny00
Elev |
Om man ska dra det riktigt långt - Man är hellre med i mobbninggänget än är den som blir mobbad. - Ida S
Om jag får en till kusin, då ska den heta Ost! - Kusin Signe, 4 år gammal. (Hennes sjuåriga storasyster tycker Molly. Det tycker jag med. Eller Astrid.) 12 aug, 2012 22:47 |
|
Jossan
Elev |
13 aug, 2012 01:44 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen