Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av James S Potter: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Smart!Skrivet av James S Potter: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Vad har du i den? nu har jag en kruka med svart grejs! Vad tycker ni? Flammoulver eller snabbmörkspulver? svart glas-splitter tack! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 3 mar, 2012 15:17 |
|
Jackie
Elev |
Skrivet av arianasnape: Skrivet av Jackie: Skrivet av arianasnape: Skrivet av Jackie: Vem var det som gjorde den fina tidvändaren? Jag orkar inte bläddra 300 sidor vilken tidvändare menar du? jag har gjort en! OOOOO!! Visa bild? och om du orkar en beskrivning? finns både bild och beskrivning på sida 202! räcker inte den så säg till! Jättefin 3 mar, 2012 15:25 |
|
James S Potter
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Man skulle ju kunna göra av sand också, men det blir kanske inte samma färg... Fast jag vet inte.Skrivet av James S Potter: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Smart!Skrivet av James S Potter: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Vad har du i den? nu har jag en kruka med svart grejs! Vad tycker ni? Flammoulver eller snabbmörkspulver? svart glas-splitter tack!
3 mar, 2012 15:26 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av James S Potter: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Man skulle ju kunna göra av sand också, men det blir kanske inte samma färg... Fast jag vet inte. Skrivet av James S Potter: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Smart!Skrivet av James S Potter: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Vad har du i den? nu har jag en kruka med svart grejs! Vad tycker ni? Flammoulver eller snabbmörkspulver? svart glas-splitter tack! kanske det men nu kostade glas-splittret bara 10 kr så jag slog till. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 3 mar, 2012 15:29 |
|
WhiteTwice
Elev |
Nu ska jag seriöst göra något, vi får se vad det blir..önska mig lycka till, det kan behövas!
3 mar, 2012 15:47 |
|
Jackie
Elev |
Skrivet av WhiteTwice: Nu ska jag seriöst göra något, vi får se vad det blir..önska mig lycka till, det kan behövas! Hahah, lycka till! 3 mar, 2012 15:47 |
|
WhiteTwice
Elev |
Skrivet av Jackie: Tack, tror det blir att rensa rummet först, sen pysselSkrivet av WhiteTwice: Nu ska jag seriöst göra något, vi får se vad det blir..önska mig lycka till, det kan behövas! Hahah, lycka till! 3 mar, 2012 15:48 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av WhiteTwice: Nu ska jag seriöst göra något, vi får se vad det blir..önska mig lycka till, det kan behövas! good luck! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 3 mar, 2012 15:48 |
|
WhiteTwice
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Höhö, fast sen kommer det ta tid att komma på vad :3Skrivet av WhiteTwice: Nu ska jag seriöst göra något, vi får se vad det blir..önska mig lycka till, det kan behövas! good luck! 3 mar, 2012 16:14 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Andvänd din fantasi till att skapa någonting nytt! Okej lät lite konstigt, men ändå
Winter is coming... 3 mar, 2012 16:25 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen