Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ladusvalan
Elev |
Egentligen vill jag säga brun, eftersom jag tycker att grått är rätt tråkigt (dels för att vårt hem har lite för mycket gråa väggar och dels för att jag är trött på gråa blyertsfläckar överallt, som verkligen förföljer mig). Men jag måste nog ändå säga grå, eftersom det känns som en mer stilren färg som är lättare att använda i många olika sammanhang.
Resultat i frågan "grå eller brun?": 12-5 till grå! Obs! Ny fråga i första inlägget! 20 jan, 2013 11:15 |
|
Borttagen
|
Michael Jackson.
Jag gillar stor text. 20 jan, 2013 11:18 |
|
IamAK
Elev |
michael jackson!!!!!!!!
20 jan, 2013 11:29 |
|
Borttagen
|
Jag tyckr att Michael Jackson har mycket bättre musik, faktiskt =)
20 jan, 2013 11:56 |
|
BlondaHermione
Elev |
20 jan, 2013 11:57 |
|
EmahS
Elev |
20 jan, 2013 11:58 |
|
Kintsugi
Prefekt |
♥ Behöver jag säga mer? ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 20 jan, 2013 11:59 |
|
Luna Ravenclaw
Elev |
Michael Jackson
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end. 20 jan, 2013 12:23 |
|
MissBellatrix
Elev |
Tkr att Whitney hade en fantastisk röst, fast Michael låtar fastnar bättre i huvudet... Och han var ändå King of Pop...
Så det får bli Michael Jackson Hey there. You come here often? 20 jan, 2013 12:30 |
|
LunaLove<3
Elev |
20 jan, 2013 13:17 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen