@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dobby, a free elf
Elev |
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 2 apr, 2012 10:16 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Solkatten: Vi började med att titta på Forrest Gump nu på engelskan och ska fortsätta efter rasten eftersom vi har samma lärare. Har inte sett den innan men de som hade sett den tycker den är bra, så. Åh. En av de bästa filmerna jag vet ♥
2 apr, 2012 10:44 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Döpte precis min uggla till Owlways.
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 2 apr, 2012 10:51 |
|
Borttagen
|
Har vart hos tandläkarn och drart ur en skruv. Haha, har påsklov, men nu fick jag stiga upp tidigare än om jag skulle till skolan.
Bedövning sitter fortfarande i och jag får inte äta förrens om 3h, och jag är utsvulteen. Dessutom typ hänger halva underläppen, ush. 2 apr, 2012 10:57 |
|
Borttagen
|
2 apr, 2012 11:02 |
|
EmahS
Elev |
i.lltakethebow Jag köpte en drickyoggi i fredags när jag hade fått bedövning hos tandläkaren.
Man blir inte supermätt men det hjälper lite, och det är ju ingen fara att man råkar bita sig.
2 apr, 2012 11:02 |
|
Solkatten
Elev |
Yes! Ska till tandläkaren måndagen efter lovet och jag åker typ i slutet av SO lektionen och vi har idrott efteråt (sista passet) så jag missar den
~ Bläh, har språk nu ._. Fast sen lunch, so & idrott ^_^ Undra vad vi ska göra på idrotten ... hoppas på något kul. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 apr, 2012 11:04
Detta inlägg ändrades senast 2012-04- 2 kl. 11:06
|
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: i.lltakethebow Jag köpte en drickyoggi i fredags när jag hade fått bedövning hos tandläkaren. Man blir inte supermätt men det hjälper lite, och det är ju ingen fara att man råkar bita sig. Smart Ska se om vi har nån yogurt hemma, haha. 2 apr, 2012 11:05 |
|
Solkatten
Elev |
i.lltakethebow - Välkommen till Mugglis
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 apr, 2012 11:06 |
|
Borttagen
|
2 apr, 2012 11:07 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen