@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Klockan 09:30 sänder jag en halvtimme för att testa ljudet och för att introducera Mugglisradions påskvecka, missa inte! (ping: LeeGordan, InspiredPsycho och ikka) Det ska jag inte missa http://www.spreaker.com/user/mugglisradio Här är länken 2 apr, 2012 09:31 |
|
Solkatten
Elev |
Vi började med att titta på Forrest Gump nu på engelskan och ska fortsätta efter rasten eftersom vi har samma lärare. Har inte sett den innan men de som hade sett den tycker den är bra, så.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 apr, 2012 09:35 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
^
^ Najsigt (y) 2 apr, 2012 09:35 |
|
Solkatten
Elev |
Älskar måndagar x'D ♥ Den bästa skoldagen ju! Så himla skön. Sen är det bara tisdag, onsdag och torsdag kvar! På fredag är det ju påsklov! ♥ Iiih!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 apr, 2012 09:39 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Solkatten: Älskar måndagar x'D ♥ Den bästa skoldagen ju! Så himla skön. Sen är det bara tisdag, onsdag och torsdag kvar! På fredag är det ju påsklov! ♥ Iiih! Jag håller med, måndagar rockar, då har jag hemkunskap i skolan. Men idag är det påsklov för mig! Ännu bättre 2 apr, 2012 09:41 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Solkatten: Älskar måndagar x'D ♥ Den bästa skoldagen ju! Så himla skön. Sen är det bara tisdag, onsdag och torsdag kvar! På fredag är det ju påsklov! ♥ Iiih! Jag håller med, måndagar rockar, då har jag hemkunskap i skolan. Men idag är det påsklov för mig! Ännu bättre Jag gillar bättre att ha lov efter påskhelgen än före "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 apr, 2012 09:43 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Solkatten: Älskar måndagar x'D ♥ Den bästa skoldagen ju! Så himla skön. Sen är det bara tisdag, onsdag och torsdag kvar! På fredag är det ju påsklov! ♥ Iiih! Jag håller med, måndagar rockar, då har jag hemkunskap i skolan. Men idag är det påsklov för mig! Ännu bättre Jag gillar bättre att ha lov efter påskhelgen än före Det kanske är bättre XD Jag vet inte, har alltid haft denna veckan. 2 apr, 2012 09:50 |
|
ikka
Elev |
miyuki: Meeeeuh, såg inte förens nu :c
ROOONJA! JAG HÖLL PÅ ATT BÖRJA PRATA MED DATORN NÄR DU SA MITT NAMN XD miyuki. Citerar dig igen så du ser ändringen. ^^ ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
2 apr, 2012 09:52 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Solkatten: Den är bra!Vi började med att titta på Forrest Gump nu på engelskan och ska fortsätta efter rasten eftersom vi har samma lärare. Har inte sett den innan men de som hade sett den tycker den är bra, så.
2 apr, 2012 09:55 |
|
Borttagen
|
Miyuki- Du måste ha något att säga!!!
2 apr, 2012 09:56 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen