Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 3507 3508 3509 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Klockan 09:30 sänder jag en halvtimme för att testa ljudet och för att introducera Mugglisradions påskvecka, missa inte!

(ping: LeeGordan, InspiredPsycho och ikka)

Det ska jag inte missa


http://www.spreaker.com/user/mugglisradio

Här är länken

2 apr, 2012 09:31

Solkatten
Elev

Avatar


Vi började med att titta på Forrest Gump nu på engelskan och ska fortsätta efter rasten eftersom vi har samma lärare. Har inte sett den innan men de som hade sett den tycker den är bra, så.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 apr, 2012 09:35

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


^
^ Najsigt (y)

2 apr, 2012 09:35

Solkatten
Elev

Avatar


Älskar måndagar x'D ♥ Den bästa skoldagen ju! Så himla skön. Sen är det bara tisdag, onsdag och torsdag kvar! På fredag är det ju påsklov! ♥ Iiih!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 apr, 2012 09:39

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Älskar måndagar x'D ♥ Den bästa skoldagen ju! Så himla skön. Sen är det bara tisdag, onsdag och torsdag kvar! På fredag är det ju påsklov! ♥ Iiih!

Jag håller med, måndagar rockar, då har jag hemkunskap i skolan.
Men idag är det påsklov för mig!
Ännu bättre Plus att min syrra sover

2 apr, 2012 09:41

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Solkatten:
Älskar måndagar x'D ♥ Den bästa skoldagen ju! Så himla skön. Sen är det bara tisdag, onsdag och torsdag kvar! På fredag är det ju påsklov! ♥ Iiih!

Jag håller med, måndagar rockar, då har jag hemkunskap i skolan.
Men idag är det påsklov för mig!
Ännu bättre Plus att min syrra sover

Jag gillar bättre att ha lov efter påskhelgen än före

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 apr, 2012 09:43

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Solkatten:
Älskar måndagar x'D ♥ Den bästa skoldagen ju! Så himla skön. Sen är det bara tisdag, onsdag och torsdag kvar! På fredag är det ju påsklov! ♥ Iiih!

Jag håller med, måndagar rockar, då har jag hemkunskap i skolan.
Men idag är det påsklov för mig!
Ännu bättre Plus att min syrra sover

Jag gillar bättre att ha lov efter påskhelgen än före

Det kanske är bättre XD
Jag vet inte, har alltid haft denna veckan.

2 apr, 2012 09:50

ikka
Elev

Avatar


miyuki: Meeeeuh, såg inte förens nu :c



ROOONJA! JAG HÖLL PÅ ATT BÖRJA PRATA MED DATORN NÄR DU SA MITT NAMN XD

miyuki. Citerar dig igen så du ser ändringen. ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F19dcb2fe90f3aa814537f77f66dea001%2Ftumblr_mr067yYzlQ1r07ig3o9_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F55f2b5931c1e0c49ff0bb498524f8691%2Ftumblr_mndea9371B1rvv3l2o9_500.gif[img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97

2 apr, 2012 09:52

ronnyponny
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Vi började med att titta på Forrest Gump nu på engelskan och ska fortsätta efter rasten eftersom vi har samma lärare. Har inte sett den innan men de som hade sett den tycker den är bra, så.
Den är bra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_m1iov4E2ER1qcgqlio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m1iov4E2ER1qcgqlio2_500.gif

2 apr, 2012 09:55

Borttagen

Avatar


Miyuki- Du måste ha något att säga!!!

2 apr, 2012 09:56

1 2 3 ... 3507 3508 3509 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.