Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 3504 3505 3506 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag sprutade ut vatten ur munnen över hela toaletten för en stund sen. Jag skulle skölja munnen och fick en hostattack samtidigt, FAIL xD

1 apr, 2012 21:23

Borttagen

Avatar


Glöm inte att mugglisradion början sin påskvecka i morgon med sändningar mellan 12:00 - 13:00 varje dag!

I morgon däremot så sänder jag 12:00 - 14:00, EXTRA!

1 apr, 2012 21:42

Roxy
Elev

Avatar


Ååh, imorgon blir jag 13

Iofs är det synd att min dyrbara sovmorgon kommer slösas på paketöppning, men vad då, man fyller ju bara 1 gång om året C;

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.thehob.org%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F03%2Ftumblr_m0lm3j279C1r8c567o1_1280.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lz0msdnXT71roy225o2_500.gif <---- <3 Josh, Will U Marry Me? <3

1 apr, 2012 21:42

IamAK
Elev

Avatar


jag dör.... nåt jätte hemskt har hänt. för två dagar sen dog min dator, hårdisken crashade eller nåt. nu är den fixad och den är som helt ny, alltså är allt jag hade sparat på den här datorn borta. det är så sjukt hemskt. alla min dokument, bokmärken/favoriter, låtar, filmer... allt!!! jag hade till och med skolarbeten som fortfarande behövs. alltså, ååååh *gråter*. det kommer aldrig bli detsamma känner ni min smärta? trösta mig människor!

1 apr, 2012 21:44

Borttagen

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F1124l0j.jpg

OMFG, MARCUS.. FRÅN YOUNGBLOOD, ÄR VÄN MED MIG PÅ FACEBOOK!

ASPFJDFJDÖASFJSELFKDÖKSLDÖSLGNDSLNGASLDKGNSDLGNASLDGNLÖKSAGNLDKGLNSGLÖNGDLSNGLDÖASKN!

OH MY TINTIN! ♥

1 apr, 2012 22:06

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Jag vill inte att det ska snöa...

1 apr, 2012 22:13

Borttagen

Avatar


Some people say that One Direction are the new Westlife..

But to me, Westlife will always be the new Westlife! ♥

(Ja.. är i min depp period igen, ska gå och lägga mig nu)

2 apr, 2012 00:47

Prue
Elev

Avatar


Jag är så jäkla trött på att internet inte funkat som det ska i flera veckor nu!
Orkar inte sitta och vänta i flera minuter för ett par futtiga bilder ska dyka upp adsFZHJYFSKUGDL

Det känns som att någon har amputerat bort en del av min kropp som är väsentlig för att jag ska kunna överleva o__O men ALLVARLIGT jag bor mitt i stan, det är 2012 och internet SKA INTE vara såhär segt. Jag orkar inte.

2 apr, 2012 01:56

Mahogany
Elev

Avatar


Skrivet av IamAK:
jag dör.... nåt jätte hemskt har hänt. för två dagar sen dog min dator, hårdisken crashade eller nåt. nu är den fixad och den är som helt ny, alltså är allt jag hade sparat på den här datorn borta. det är så sjukt hemskt. alla min dokument, bokmärken/favoriter, låtar, filmer... allt!!! jag hade till och med skolarbeten som fortfarande behövs. alltså, ååååh *gråter*. det kommer aldrig bli detsamma känner ni min smärta? trösta mig människor!
*tröstar*

No cat has two tails. One cat has one tail more than no cat. That's why a cat has three tails.

2 apr, 2012 02:08

joel9324
Elev

Avatar


I veckan ska min klass gå på en teater om matlagning, wft?!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

2 apr, 2012 06:48

1 2 3 ... 3504 3505 3506 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.