@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag sprutade ut vatten ur munnen över hela toaletten för en stund sen. Jag skulle skölja munnen och fick en hostattack samtidigt, FAIL xD
1 apr, 2012 21:23 |
|
Borttagen
|
Glöm inte att mugglisradion början sin påskvecka i morgon med sändningar mellan 12:00 - 13:00 varje dag!
I morgon däremot så sänder jag 12:00 - 14:00, EXTRA! 1 apr, 2012 21:42 |
|
Roxy
Elev |
Ååh, imorgon blir jag 13
Iofs är det synd att min dyrbara sovmorgon kommer slösas på paketöppning, men vad då, man fyller ju bara 1 gång om året C; <---- <3 Josh, Will U Marry Me? <3
1 apr, 2012 21:42 |
|
IamAK
Elev |
jag dör.... nåt jätte hemskt har hänt. för två dagar sen dog min dator, hårdisken crashade eller nåt. nu är den fixad och den är som helt ny, alltså är allt jag hade sparat på den här datorn borta. det är så sjukt hemskt. alla min dokument, bokmärken/favoriter, låtar, filmer... allt!!! jag hade till och med skolarbeten som fortfarande behövs. alltså, ååååh *gråter*. det kommer aldrig bli detsamma
1 apr, 2012 21:44 |
|
Borttagen
|
1 apr, 2012 22:06 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Jag vill inte att det ska snöa...
1 apr, 2012 22:13 |
|
Borttagen
|
Some people say that One Direction are the new Westlife..
But to me, Westlife will always be the new Westlife! ♥ (Ja.. är i min depp period igen, ska gå och lägga mig nu) 2 apr, 2012 00:47 |
|
Prue
Elev |
Jag är så jäkla trött på att internet inte funkat som det ska i flera veckor nu!
Orkar inte sitta och vänta i flera minuter för ett par futtiga bilder ska dyka upp adsFZHJYFSKUGDL Det känns som att någon har amputerat bort en del av min kropp som är väsentlig för att jag ska kunna överleva o__O men ALLVARLIGT jag bor mitt i stan, det är 2012 och internet SKA INTE vara såhär segt. Jag orkar inte. 2 apr, 2012 01:56 |
|
Mahogany
Elev |
Skrivet av IamAK: *tröstar*jag dör.... nåt jätte hemskt har hänt. för två dagar sen dog min dator, hårdisken crashade eller nåt. nu är den fixad och den är som helt ny, alltså är allt jag hade sparat på den här datorn borta. det är så sjukt hemskt. alla min dokument, bokmärken/favoriter, låtar, filmer... allt!!! jag hade till och med skolarbeten som fortfarande behövs. alltså, ååååh *gråter*. det kommer aldrig bli detsamma No cat has two tails. One cat has one tail more than no cat. That's why a cat has three tails. 2 apr, 2012 02:08 |
|
joel9324
Elev |
2 apr, 2012 06:48 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen