The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Cara
Jag förstår det Klart jag gör. Jag hinner hata några också! Och vadå glömmer, har du sett min och KossanBertas lista på snygga människor (i snygga människor-tråden!) Vi har inte tagit med alla, för att till slut blev det så många att man fick slut på idéer... 19 jun, 2012 21:51 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling jag får leta upp korkade människor igen xD
haha ja det är skillat haha nej det har jag inte gjort xD kan du länka?? (a) ![]()
19 jun, 2012 21:54 |
|
Borttagen
|
Cara
Du behöver nog inte gå så långt... -.^ http://www.mugglarportalen.se/forum.php?forum=3#forum.php?topic=3455&page=117 Längst ner. 19 jun, 2012 21:59 |
|
Minidjuret
Elev |
Hahah, jag är sjukt cool, oh yes
19 jun, 2012 22:02 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling haha nej antagligen inte xD men jag vill göra deras läxor vilket är jobbigare xD
haha helt åzum lista xD men ni glömde Nikki ![]()
19 jun, 2012 22:08 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Louise
Du är alltid cool. Vad är det som gör dig extra cool den här gången? 19 jun, 2012 22:13 |
|
Cara Riddle
Elev |
upptäckte du det nu?? xD haha det har jag vetat länge
btw så är jag snart klar med mitt Zelda spel och det känns tomt ![]()
19 jun, 2012 22:14 |
|
Minidjuret
Elev |
Alex och Cara- Jag är cool för jag ser cool ut
Måste nästan visa en bild xD 19 jun, 2012 22:22 |
|
Cara Riddle
Elev |
19 jun, 2012 22:25 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Louise
Hahah, nej inte måste nästan. Du måste. 19 jun, 2012 22:28 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen