The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Deathless
Elev |
19 jun, 2012 15:34 |
|
Cara Riddle
Elev |
InspiredPsycho du står ju ut med oss
hahahaha ja asså dina kompisar verkar ju inte så klipska xD ![]()
19 jun, 2012 16:40 |
|
Borttagen
|
Trololololo. Jag ska tydligen på födelsedagskalas imorgon, och på grillfest på Midsommar (med mamma, inga fina pojkar alltså... *sadface* men jag håller mig såklart till min, ehm, "Edward" som Nina kallar honom
Dessutom har jag städat hela rummet nu också, och fått i mig laxgratäng med spenat. Det var underbart gott, för att vara mammas chansning xD Och nu skriver jag ett brev till farmor. Jag tänker nämligen skicka ett paket till henne snart, så fort jag får pengar. Hon påstår alltid (det har hon gjort i fem, sex år nu) att "snart dör jag", så jag kan väl skicka ett paket med lite småsaker som hon förhoppningsvis blir glad av! Alex Jag är tydligen den som gör läxor åt dem, på engelska alltså. Du vet, de kan ju inte så mycket engelska. Läraren märker säkert att det inte är de som skriver. Men jag älskar att skriva dit små detaljer som bara läraren kommer förstå, eftersom de två inte bryr sig att kolla upp om jag ens verkligen skrev om ämnet. Jag antar att de litar på mig. Men jag kan aldrig låta bli att driva lite... Louise Haha, well I'm back. Sort of ^^' Cara Indeed I do. Men det är för att ni är så awesome och allt. Y'know. Jag har dock aldrig riktigt förstått det där med att folk vill vara med mig osv, jag antar att det är mobbningens fel helt enkelt. De är... inte smarta, så att säga. Tillstein är lika gammal som jag, och Angelika två år yngre. Men det är en underhållning. The thing I do for a living. Såna... små saker som gör mitt liv lite roligare (; EHM Spoiler: Tryck här för att visa! 19 jun, 2012 17:47 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling haha ja vi är nog det
jag förstår vad du menar, de tar ett tag att förstå att vissa människor vill vara med en ^^ men man får hitta sina riktiga vänner och de kmr få en att förstå haha uppenbarligen inte xD men jag förstår vad du menar xD jag fick min kompis att tro att stormningen av Bastilien gjordes på elefanter, vilket hon skrev på provet ![]()
19 jun, 2012 17:51 |
|
DeathDownAlex
Elev |
MizzNina
Nu tog jag en bild på dem. De är ganska små. Jag skickar en till dig när jag kommer till Halmstad. ![]() 19 jun, 2012 17:56 |
|
Borttagen
|
Cara
Såna meningar gillas starkt! Hahaha XD alltså... ja, vissa människor bryr sig inte ens om att läsa igenom det de har fått av andra, de skulle nog inte ens märka om det stod att Hitler var en gammal tant som uppfostrade småkatter ute i öknen, typ. 19 jun, 2012 18:05 |
|
MizzNina
Elev |
Alex
Jag var faktiskt tvungen att gå tillbaka och kolla vad du skrivit i ett tidigare meddelande. Jag trodde du skulle köpa ett halsband och undrade vilket du skulle välja. Oh my jag missade delen där du skrev "Du". I should learn to read All the words in a sentence. Och de är ju superdupermegaübergulliga! Nu blev jag dock nyfiken på att veta hur Whomping Willow skulle se ut. Gee... 3♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥3♥♥ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 19 jun, 2012 18:05 |
|
Cara Riddle
Elev |
Mr Darling haha visst gör de xD så länge man förstår dem gillar man dem
haha omg det måste jag skriva nån gång när jag skall hjälpa någon xD haha nej men jag älskar att lura folk till att tro på saker som inte är sant ![]()
19 jun, 2012 18:12 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Alice
Hahha, men märker inte lärarna att de inte skriver själva? Du borde ju trolla någon gång och skriva något helt galet. Nina Hah sötnos. Eller så ville du bara inte acceptera att jag ville ge en till dig. ^^ Jo absolut. Jag ska bara göra klart det. Och ta kort och så. Wääh 19 jun, 2012 18:19
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-19 kl. 18:21
|
|
Borttagen
|
MizzNina var kommer din mittersta gif ifrån?
19 jun, 2012 18:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen