Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The dark side

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

1 2 3 ... 3500 3501 3502 ... 4936 4937 4938
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
hej jag vill gå med i sekten


Jag gillar att du kallade oss för sekt
Men visst, skriv ett meddelande till Minidjuret så skriver hon upp dig!

___________

Okej. Jag lever. Jag skulle aldrig överge er, det kan ni glömma. Ni får stå ut med mina onödiga berättelser... antagligen livet ut.

Så, jag tittade på The Dark Knight, och ja - why so serious? Jag tänkte lite på det. Blev glad. Snacka om att vissa skådespelare är bara så bra på att spela... seriously, applåder!

Men, efter det tänkte jag kolla om Fredric har svarat på mitt meddelande på facebook att jag inte orkar vara med honom idag. Där, bland alla meddelanden fanns det ett meddelande från Tillstein som totalt ignorerade att jag mår skit. Det enda hon ville var att skriva ett brev åt henne på engelska.

WHY SO SERIOUS?!

Jag skrev brevet, där jag påstod att jag var i NY och köpte en tröja, men jag var dum nog att inte kolla storleken. "It's two sizes too large, it looks like a potatoe bag on my poor body!"

Jag gillar att varken Tillstein eller Angelika någonsin kollar upp vad saker jag skriver åt dem betyder. En gång fick Angelika en berättelse om en liten pojke som mördade alla i byn, och alla trodde han var Djävulens son, och jag beskrev allting väldigt noga, hur han skar ut hjärtan osv.
Once again, WHY SO SERIOUS?

De får betala ett pris för att inte orka göra läxor imo.

Jag har bara roligt.

Och.
JAG ÄLSKAR ER.
Hoppas ni nöjer er med det här onödiga inlägget!

jag trodde det var en sekt. är det det?

19 jun, 2012 15:14

MizzNina
Elev

Avatar


Skrivet av DeathDownAlex:
Nina
Hahah!

Jo det är ju ganska frustrerande då du verkligen är överlägsen. men ibland kommer jag riktigt nära... ^^


Om du vill kan jag Försöka förlora. ^_^

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

19 jun, 2012 15:15

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Skrivet av MizzNina:

Om du vill kan jag Försöka förlora. ^_^

Haha om du vill. Så att jag får segra en gång i alla fall. XD

19 jun, 2012 15:16

MizzNina
Elev

Avatar


Skrivet av DeathDownAlex:

Haha om du vill. Så att jag får segra en gång i alla fall. XD


YEAH!

Jag ska försöka.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

19 jun, 2012 15:18

Minidjuret
Elev

Avatar


Klara99- du är nu uppskriven och med i denna, sekt? o.O
xD

Alice- *kramar*
Jag har saknat dig!
Och jag tycker om dina inlägg, hehe ♥

19 jun, 2012 15:21

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Nina

Inte lite nedlåtande är man. XD

Totally unrelated to duels.
Skulle du vilja ha ett halsband med en liten remembrall. Eller ett med the whomping willow?

Och nu vann jag. helt utan hjälp och bara med mina fantastiska krafter. *Host*

Eller vem vet, det kanske var en confundus charm. ^^

19 jun, 2012 15:24

MizzNina
Elev

Avatar


Alex

Well Jag hade kickat skiten ur dig igen. Men min hand slant och jag råkade göra fel trollstavsrörelse.

Och blöt blev jag till på köpet.

Totally not meant to do that.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

19 jun, 2012 15:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
Klara99- du är nu uppskriven och med i denna, sekt? o.O
xD

Alice- *kramar*
Jag har saknat dig!
Och jag tycker om dina inlägg, hehe ♥

bra, vad gör ni?

19 jun, 2012 15:29

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Nina
ja men det var ju ganska bra egentligen, då slipper du ducha sen.

Men, men, men.
Whomping willow eller Remembrall?

19 jun, 2012 15:30

MizzNina
Elev

Avatar


Alex

Always look ont he bright side of life! ^_^

Rememberall!

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

19 jun, 2012 15:31

1 2 3 ... 3500 3501 3502 ... 4936 4937 4938

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

Du får inte svara på den här tråden.