Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 3499 3500 3501 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
scarhead
Lärare

Avatar


Skrivet av si_tonks:
Skrivet av Borttagen:
Någon som vill spela Draw Something med mig? :3 Heter Ekkiis där också.


Jag! Heter The snatchers ^^
jag fick Peeta på DrawSomething en gång

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

1 apr, 2012 17:50

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av scarhead:
Skrivet av si_tonks:
Skrivet av Borttagen:
Någon som vill spela Draw Something med mig? :3 Heter Ekkiis där också.


Jag! Heter The snatchers ^^
jag fick Peeta på DrawSomething en gång

Jag har fått Effie & Katniss. Kanske Haymitch också

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

1 apr, 2012 17:53

Borttagen

Avatar


ehm.. Nehm.. Kan någon hjälpa mig med DrawSomething? Jag vill verkligen komma igång men vet inte vad som är bäst att ta; Fb eller e-mail >.<

1 apr, 2012 17:54

joel9324
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
ehm.. Nehm.. Kan någon hjälpa mig med DrawSomething? Jag vill verkligen komma igång men vet inte vad som är bäst att ta; Fb eller e-mail >.<


Jag har FB

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

1 apr, 2012 17:56

Borttagen

Avatar


Alice..., redo för film-maraton-saken nu? :3

1 apr, 2012 17:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av joel9324:
Skrivet av Borttagen:
ehm.. Nehm.. Kan någon hjälpa mig med DrawSomething? Jag vill verkligen komma igång men vet inte vad som är bäst att ta; Fb eller e-mail >.<


Jag har FB


Hmm.. Men betyder det att man spelar mot sina kontakter på FB, or whaat..? Vad innebär det egentligen?
Gud vad jag känner mig seg -.- vet du vad, jag tar mod till mig och klickar på FB. '-'

1 apr, 2012 18:02

joel9324
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av joel9324:
Skrivet av Borttagen:
ehm.. Nehm.. Kan någon hjälpa mig med DrawSomething? Jag vill verkligen komma igång men vet inte vad som är bäst att ta; Fb eller e-mail >.<


Jag har FB


Hmm.. Men betyder det att man spelar mot sina kontakter på FB, or whaat..? Vad innebär det egentligen?
Gud vad jag känner mig seg -.- vet du vad, jag tar mod till mig och klickar på FB. '-'

Man kan spela mot sina FB kontakter, man kan också välja random, epost eller användarnamn

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

1 apr, 2012 18:05

Borttagen

Avatar


Någon som vill köra draw something med mig, heter Serpensortia där :3

1 apr, 2012 18:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av joel9324:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av joel9324:
Skrivet av Borttagen:
ehm.. Nehm.. Kan någon hjälpa mig med DrawSomething? Jag vill verkligen komma igång men vet inte vad som är bäst att ta; Fb eller e-mail >.<


Jag har FB


Hmm.. Men betyder det att man spelar mot sina kontakter på FB, or whaat..? Vad innebär det egentligen?
Gud vad jag känner mig seg -.- vet du vad, jag tar mod till mig och klickar på FB. '-'

Man kan spela mot sina FB kontakter, man kan också välja random, epost eller användarnamn


Jag känner att jag verkliger är i ett desperat behov av hjälp här. :s
I början finns ju bara alternativen fb och e-mail att välja mellan, så kommer de andra alternativen du nämde upp senare?
Ännu en hake: Jag kan inte bestämma något själv (V Borde jag tillåta att OMGPOP kommer åt min information..?

1 apr, 2012 18:12

Alice...
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Alice..., redo för film-maraton-saken nu? :3

Nej tyvärr inte, min supermega onda bror har tagit tv:n D:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fa7917011d5565c2de631a04899e550e7%2Ftumblr_inline_mv1t25Rzm01qisk7y.gif

1 apr, 2012 18:16

1 2 3 ... 3499 3500 3501 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.