@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av si_tonks: jag fick Peeta på DrawSomething en gång Skrivet av Borttagen: Någon som vill spela Draw Something med mig? :3 Heter Ekkiis där också. Jag! 1 apr, 2012 17:50 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: jag fick Peeta på DrawSomething en gång Skrivet av Borttagen: Någon som vill spela Draw Something med mig? :3 Heter Ekkiis där också. Jag! Jag har fått Effie & Katniss. Kanske Haymitch också "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 apr, 2012 17:53 |
|
Borttagen
|
ehm.. Nehm.. Kan någon hjälpa mig med DrawSomething? Jag vill verkligen komma igång men vet inte vad som är bäst att ta; Fb eller e-mail >.<
1 apr, 2012 17:54 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Borttagen: ehm.. Nehm.. Kan någon hjälpa mig med DrawSomething? Jag vill verkligen komma igång men vet inte vad som är bäst att ta; Fb eller e-mail >.< Jag har FB
1 apr, 2012 17:56 |
|
Borttagen
|
Alice..., redo för film-maraton-saken nu? :3
1 apr, 2012 17:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: ehm.. Nehm.. Kan någon hjälpa mig med DrawSomething? Jag vill verkligen komma igång men vet inte vad som är bäst att ta; Fb eller e-mail >.< Jag har FB Hmm.. Men betyder det att man spelar mot sina kontakter på FB, or whaat..? Vad innebär det egentligen? Gud vad jag känner mig seg -.- vet du vad, jag tar mod till mig och klickar på FB. '-' 1 apr, 2012 18:02 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: ehm.. Nehm.. Kan någon hjälpa mig med DrawSomething? Jag vill verkligen komma igång men vet inte vad som är bäst att ta; Fb eller e-mail >.< Jag har FB Hmm.. Men betyder det att man spelar mot sina kontakter på FB, or whaat..? Vad innebär det egentligen? Gud vad jag känner mig seg -.- vet du vad, jag tar mod till mig och klickar på FB. '-' Man kan spela mot sina FB kontakter, man kan också välja random, epost eller användarnamn
1 apr, 2012 18:05 |
|
Borttagen
|
Någon som vill köra draw something med mig, heter Serpensortia där :3
1 apr, 2012 18:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: ehm.. Nehm.. Kan någon hjälpa mig med DrawSomething? Jag vill verkligen komma igång men vet inte vad som är bäst att ta; Fb eller e-mail >.< Jag har FB Hmm.. Men betyder det att man spelar mot sina kontakter på FB, or whaat..? Vad innebär det egentligen? Gud vad jag känner mig seg -.- vet du vad, jag tar mod till mig och klickar på FB. '-' Man kan spela mot sina FB kontakter, man kan också välja random, epost eller användarnamn Jag känner att jag verkliger är i ett desperat behov av hjälp här. :s I början finns ju bara alternativen fb och e-mail att välja mellan, så kommer de andra alternativen du nämde upp senare? Ännu en hake: Jag kan inte bestämma något själv (V 1 apr, 2012 18:12 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alice..., redo för film-maraton-saken nu? :3 Nej tyvärr inte, min supermega onda bror har tagit tv:n D:
1 apr, 2012 18:16 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen