Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The dark side

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

1 2 3 ... 3499 3500 3501 ... 4936 4937 4938
Användare Inlägg
DeathDownAlex
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Alex

Folk kan alltid komma när som helst... Men mest för att jag gillar att skriva "Alex". owo

Husalf it is!

Jag misstänker att det blir en klassisk konventvlogg från Li, Erfa och Eriskay. :3 (WOOP WOOP FÖR DET!)


I feel honored! ^^

Klart det blir en sådan. just därför får vi göra en som inte är klassisk och konventig. Vi får göra något annat.

19 jun, 2012 10:43

Celest Gaunt
Elev

Avatar


Nu har jag varit borta ett tag... Har missat ganska mycket så jag tänker inte be er berätta!

Vad har ni för er?

19 jun, 2012 12:53

Borttagen

Avatar


hej jag vill gå med i sekten

19 jun, 2012 13:21

Borttagen

Avatar

+3


Skrivet av Borttagen:
hej jag vill gå med i sekten


Jag gillar att du kallade oss för sekt
Men visst, skriv ett meddelande till Minidjuret så skriver hon upp dig!

___________

Okej. Jag lever. Jag skulle aldrig överge er, det kan ni glömma. Ni får stå ut med mina onödiga berättelser... antagligen livet ut.

Så, jag tittade på The Dark Knight, och ja - why so serious? Jag tänkte lite på det. Blev glad. Snacka om att vissa skådespelare är bara så bra på att spela... seriously, applåder!

Men, efter det tänkte jag kolla om Fredric har svarat på mitt meddelande på facebook att jag inte orkar vara med honom idag. Där, bland alla meddelanden fanns det ett meddelande från Tillstein som totalt ignorerade att jag mår skit. Det enda hon ville var att skriva ett brev åt henne på engelska.

WHY SO SERIOUS?!

Jag skrev brevet, där jag påstod att jag var i NY och köpte en tröja, men jag var dum nog att inte kolla storleken. "It's two sizes too large, it looks like a potatoe bag on my poor body!"

Jag gillar att varken Tillstein eller Angelika någonsin kollar upp vad saker jag skriver åt dem betyder. En gång fick Angelika en berättelse om en liten pojke som mördade alla i byn, och alla trodde han var Djävulens son, och jag beskrev allting väldigt noga, hur han skar ut hjärtan osv.
Once again, WHY SO SERIOUS?

De får betala ett pris för att inte orka göra läxor imo.

Jag har bara roligt.

Och.
JAG ÄLSKAR ER.
Hoppas ni nöjer er med det här onödiga inlägget!

19 jun, 2012 14:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av DeathDownAlex:
Skrivet av Borttagen:
Alex

Folk kan alltid komma när som helst... Men mest för att jag gillar att skriva "Alex". owo

Husalf it is!

Jag misstänker att det blir en klassisk konventvlogg från Li, Erfa och Eriskay. :3 (WOOP WOOP FÖR DET!)


I feel honored! ^^

Klart det blir en sådan. just därför får vi göra en som inte är klassisk och konventig. Vi får göra något annat.


Jag kan väl hjälpa till lite. ;D

19 jun, 2012 14:52

DeathDownAlex
Elev

Avatar


My
Awesome, awesome.

Nu ska jag bara få med Louise. Eller så struntar jag i det och tvingar henne att vara med ändå. ^^

InspiredPsycho
Nu tänker jag vara korkad här.
Vad då inte kollar vad det betyder? Skriver du till dem på svenska eller? Alex förstår inte. O.O

19 jun, 2012 14:54

Detta inlägg ändrades senast 2012-06-19 kl. 14:58
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Alex
Jag tar ett allvarligt snack med henne idag, vi ska ses. >:3

19 jun, 2012 14:57

DeathDownAlex
Elev

Avatar


My
Oh you do that.

JAG KAN INTE FATTA ATT JAG SKA FÅ TRÄFFA ER!
ALL THE FEELS.

Jag kommer krama dig. Och det kommer vara otroligt awkward för jag kan inte kramas. men allt kommer vara bra ändå.


Fan vad jag älskar att förlora mot Nina i duellerna hela tiden... -.-

19 jun, 2012 15:01

MizzNina
Elev

Avatar


Skrivet av DeathDownAlex:

Fan vad jag älskar att förlora mot Nina i duellerna hela tiden... -.-


Phu. Och jag som var rädd att du blev ledsen.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

19 jun, 2012 15:09

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Nina
Hahah!

Jo det är ju ganska frustrerande då du verkligen är överlägsen. men ibland kommer jag riktigt nära... ^^

19 jun, 2012 15:12

1 2 3 ... 3499 3500 3501 ... 4936 4937 4938

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

Du får inte svara på den här tråden.