The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alex Folk kan alltid komma när som helst... Men mest för att jag gillar att skriva "Alex". owo Husalf it is! Jag misstänker att det blir en klassisk konventvlogg från Li, Erfa och Eriskay. :3 (WOOP WOOP FÖR DET!) I feel honored! ^^ Klart det blir en sådan. just därför får vi göra en som inte är klassisk och konventig. Vi får göra något annat. 19 jun, 2012 10:43 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Nu har jag varit borta ett tag... Har missat ganska mycket så jag tänker inte be er berätta!
Vad har ni för er? 19 jun, 2012 12:53 |
|
Borttagen
|
hej jag vill gå med i sekten
19 jun, 2012 13:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: hej jag vill gå med i sekten Jag gillar att du kallade oss för sekt Men visst, skriv ett meddelande till Minidjuret så skriver hon upp dig! ___________ Okej. Jag lever. Jag skulle aldrig överge er, det kan ni glömma. Ni får stå ut med mina onödiga berättelser... antagligen livet ut. Så, jag tittade på The Dark Knight, och ja - why so serious? Jag tänkte lite på det. Blev glad. Snacka om att vissa skådespelare är bara så bra på att spela... seriously, applåder! Men, efter det tänkte jag kolla om Fredric har svarat på mitt meddelande på facebook att jag inte orkar vara med honom idag. Där, bland alla meddelanden fanns det ett meddelande från Tillstein som totalt ignorerade att jag mår skit. Det enda hon ville var att skriva ett brev åt henne på engelska. WHY SO SERIOUS?! Jag skrev brevet, där jag påstod att jag var i NY och köpte en tröja, men jag var dum nog att inte kolla storleken. "It's two sizes too large, it looks like a potatoe bag on my poor body!" Jag gillar att varken Tillstein eller Angelika någonsin kollar upp vad saker jag skriver åt dem betyder. En gång fick Angelika en berättelse om en liten pojke som mördade alla i byn, och alla trodde han var Djävulens son, och jag beskrev allting väldigt noga, hur han skar ut hjärtan osv. Once again, WHY SO SERIOUS? De får betala ett pris för att inte orka göra läxor imo. Jag har bara roligt. Och. JAG ÄLSKAR ER. Hoppas ni nöjer er med det här onödiga inlägget! 19 jun, 2012 14:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Borttagen: Alex Folk kan alltid komma när som helst... Men mest för att jag gillar att skriva "Alex". owo Husalf it is! Jag misstänker att det blir en klassisk konventvlogg från Li, Erfa och Eriskay. :3 (WOOP WOOP FÖR DET!) I feel honored! ^^ Klart det blir en sådan. just därför får vi göra en som inte är klassisk och konventig. Vi får göra något annat. Jag kan väl hjälpa till lite. ;D 19 jun, 2012 14:52 |
|
DeathDownAlex
Elev |
My
Awesome, awesome. Nu ska jag bara få med Louise. Eller så struntar jag i det och tvingar henne att vara med ändå. ^^ InspiredPsycho Nu tänker jag vara korkad här. Vad då inte kollar vad det betyder? Skriver du till dem på svenska eller? Alex förstår inte. O.O 19 jun, 2012 14:54
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-19 kl. 14:58
|
|
Borttagen
|
Alex
Jag tar ett allvarligt snack med henne idag, vi ska ses. >:3 19 jun, 2012 14:57 |
|
DeathDownAlex
Elev |
My
Oh you do that. JAG KAN INTE FATTA ATT JAG SKA FÅ TRÄFFA ER! ALL THE FEELS. Jag kommer krama dig. Och det kommer vara otroligt awkward för jag kan inte kramas. men allt kommer vara bra ändå. Fan vad jag älskar att förlora mot Nina i duellerna hela tiden... -.- 19 jun, 2012 15:01 |
|
MizzNina
Elev |
Phu. Och jag som var rädd att du blev ledsen. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 19 jun, 2012 15:09 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Nina
Hahah! Jo det är ju ganska frustrerande då du verkligen är överlägsen. men ibland kommer jag riktigt nära... ^^ 19 jun, 2012 15:12 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen