Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
chatta med mig på msn nååån :<
[email protected] ^^ 21 okt, 2011 22:54 |
|
Ida S
Lärare |
Hellu vad händer? :>
"we live together, and harry does all the cooking." 21 okt, 2011 22:55 |
|
Borttagen
|
Tråååk.
21 okt, 2011 22:56 |
|
Enchanted
Elev |
Hej awesome människor!
21 okt, 2011 22:56 |
|
Borttagen
|
^Tjaaaaa 8D
21 okt, 2011 23:00 |
|
Ida S
Lärare |
^
^ ^ =( ^ ^Heeeeej ^^ (ja, det är jobbigt att citera) "we live together, and harry does all the cooking." 21 okt, 2011 23:04 |
|
Enchanted
Elev |
Vad gör ni den här vackra fredagsafton? ^^ Har ni några band tips btw?
21 okt, 2011 23:08 |
|
Ida S
Lärare |
Jag har sjukt hög feber och kollar på Ice Age med lillebrodern, själv då?
Har nog inget favoritband, så det blir svårt att rekommendera något... Älskar dock Thriving Ivory ^^ "we live together, and harry does all the cooking." 21 okt, 2011 23:10 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Enchanted: Vad gör ni den här vackra fredagsafton? ^^ Har ni några band tips btw? Äsch, lyssna på AVPM/AVPS låtar istället! Dom är så roliga att sjunga med i! 21 okt, 2011 23:11 |
|
Enchanted
Elev |
Stackre, hoppas att du kryar på dig ♥
Jag gillar också Thriving Ivory! eller jag har hört en låt men ändå... 21 okt, 2011 23:12 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen