Glee
Forum
> Off Topic
> Glee
GinnyOlivia
Elev
|
Skrivet av baramin: Okey this episode got me thinking.
Spoiler: Tryck här för att visa!I fucking ship Klaine. I. Ship. It. I really don't like Blaine at all. I don't. BUT I SHIP IT SO HARD. Jag vet inte varför. Jag bara göööör. De är fucking meant to be och de har flaws båda två(särskilt Blaine. Jag hatar Blaine) men det spelar fan ingen roll. They belong together. Nu tycker jag att Kurt kan dra upp en NYC-romans med någon ung hingst( sa jag nyss ung hingst?) så att Blaine blir svartsjuk(som jag ska för ett tag sedan I find it strangely entertaining att se Blaine lida) och sen kan Kurt komma fram till att nä, I need Blaine och sen kan de väl bara gifta sig i solnedgången eller något. Jag kräver för övrigt ett svengelska-award för det här.
Spoiler: Tryck här för att visa!AH tycker typ exakt likadant! fast jag har lite conflicted feelings about blaine, jag gillar oftast inte honom i serien men fanon!blaine är my bby men ah. Kurt är my perfect angel och jag vet inte direkt om jag vill se honom med någon annan, men det skulle vara rätt intressant. så länge som klaine blir ihop i slutet. yep 

17 nov, 2012 16:33
|
hyperion
Elev
|
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av baramin: Okey this episode got me thinking.
Spoiler: Tryck här för att visa!I fucking ship Klaine. I. Ship. It. I really don't like Blaine at all. I don't. BUT I SHIP IT SO HARD. Jag vet inte varför. Jag bara göööör. De är fucking meant to be och de har flaws båda två(särskilt Blaine. Jag hatar Blaine) men det spelar fan ingen roll. They belong together. Nu tycker jag att Kurt kan dra upp en NYC-romans med någon ung hingst( sa jag nyss ung hingst?) så att Blaine blir svartsjuk(som jag ska för ett tag sedan I find it strangely entertaining att se Blaine lida) och sen kan Kurt komma fram till att nä, I need Blaine och sen kan de väl bara gifta sig i solnedgången eller något. Jag kräver för övrigt ett svengelska-award för det här.
Spoiler: Tryck här för att visa!AH tycker typ exakt likadant! fast jag har lite conflicted feelings about blaine, jag gillar oftast inte honom i serien men fanon!blaine är my bby men ah. Kurt är my perfect angel och jag vet inte direkt om jag vill se honom med någon annan, men det skulle vara rätt intressant. så länge som klaine blir ihop i slutet. yep
Spoiler: Tryck här för att visa!I just want Blaine to ride into the sunset and then getting thrown of a clip and Kurt sitting there eating nutella and being like I'M GONNA DIE ALONE and then Sam comes and they live happily ever after.


17 nov, 2012 17:01
|
EmahS
Elev
|
Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Okej. NU har jag sett avsnittet.
Spoiler: Tryck här för att visa!som jag grät!!!!! men åh så bra.
Spoiler:Tryck här för att visa!Is this the end of Finchel?
HOW DARE YOU SAY THAT?! :O
 ehehe.
Men jag älskade avsnittet 
17 nov, 2012 17:03
|
GinnyOlivia
Elev
|
i ship kurt/sam as well actually! im very good at multishipping i mean i ship klaine and samcedes really hard but yah

17 nov, 2012 17:24
|
Lucy och Rose
Elev
|
17 nov, 2012 17:58
|
Savi
Elev
|
Skrivet av Lucy och Rose: någon som vet en gratis sida där man kan streama Glee med svensk text, förutom swefilmer.com?
Googla?  Har aldrig streamt med någon form av textning så...
EmahS - So did I... fram till Finns lilla tal om no contact, därefter ville jag bara ta självmord... 
17 nov, 2012 18:02
|
EmahS
Elev
|
Okej. Jag måste bara säga det igen.
satan i gatan så sexig Brody är.

17 nov, 2012 18:34
|
hyperion
Elev
|
men kurt då

vill bara trycka upp honom mot en vägg när jag ser den där gifen

17 nov, 2012 20:48
|
Ginny00
Elev
|
Skrivet av hyperion: men kurt då

vill bara trycka upp honom mot en vägg när jag ser den där gifen
Akta dig så att jag inte tar honom först.
17 nov, 2012 20:50
|
hyperion
Elev
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av hyperion: men kurt då

vill bara trycka upp honom mot en vägg när jag ser den där gifen
Akta dig så att jag inte tar honom först.
never. his ass is mine.

17 nov, 2012 20:52
|
Du får inte svara på den här tråden.