Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
melle-hjrta
Elev |
grå
19 jan, 2013 15:35 |
|
Dream
Elev |
19 jan, 2013 17:03 |
|
Luna Ravenclaw
Elev |
Grå. Det är en ganska trist och neutral färg, som passar till nästan allt.
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end. 19 jan, 2013 17:31 |
|
Conflate
Elev |
19 jan, 2013 17:39 |
|
Borttagen
|
Brun tycker jag mest om, det är som någon redan sagt varmare än grått. Och det känns så tryggt och stabilt med brunt, kanske för att det för tankarna till jord, down to earth och sådant. Men jag tycker om grått väldigt mycket också.
Argument som "brun påminner om bajs" är lite konstiga, det finns ju äckliga saker i alla färger. Det är som att säga att man inte gillar rosa för att det är samma färg som tarmar. 19 jan, 2013 18:17 |
|
themarauder
Lärare |
19 jan, 2013 18:36 |
|
MissFniss
Elev |
19 jan, 2013 18:49 |
|
Sirius_Musta
Elev |
19 jan, 2013 23:24 |
|
Borttagen
|
Brun!
20 jan, 2013 00:21 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Brun!!!
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 20 jan, 2013 07:58 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen