UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tycker inte att Samir från PH är snygg.
Jag shippar inte Captain Swan i Ouat (fast det är nog för att jag crushar liiiite på Hook). Tfios är inte såå bra som många säger. Frozen var en ganska stor besvikelse. Hösten är den bästa årstiden på året. Jag tycker inte om Snape :$ (Plz don't kill me) 7 okt, 2014 16:22 |
|
Borttagen
|
Jag har inte sett Frozen, har inga planer på att göra det heller.
Jag tycker inte om Game of Thrones, men jag jobbar på det. Jag har inte läst en enda Harry Potter-bok. 7 okt, 2014 16:41 |
|
Klaestron
Elev |
7 okt, 2014 19:10 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag förstår mig faktiskt inte på hur man kan lyssna på sånt? Musik för mig har med känslor att göra men det... nej... inte alls något för mig.
7 okt, 2014 19:15 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Jag förstår mig faktiskt inte på hur man kan lyssna på sånt? Musik för mig har med känslor att göra men det... nej... inte alls något för mig. Lät eleverna ha musik igång(via youtube) och de drog igång någon låt med henne, jag har aldrig hört hennes låtar innan men när hon står i underkläder och dansar fick jag nog.
7 okt, 2014 19:18 |
|
yerAwizardThea
Elev |
7 okt, 2014 20:49 |
|
Hapo
Elev |
Jag gillar också en kille som ingen annan gillar! Tror jag haha.. Hans ögon är så fina och hans skratt är så gulligt, och jag vill bara lära känna honom meeeer =) 7 okt, 2014 20:57 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har inte sett Frozen, har inga planer på att göra det heller. Jag tycker inte om Game of Thrones, men jag jobbar på det. Jag har inte läst en enda Harry Potter-bok. Samma här på första och sista.
7 okt, 2014 21:00 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Hapo: SameeeJag gillar också en kille som ingen annan gillar! Tror jag haha.. Hans ögon är så fina och hans skratt är så gulligt, och jag vill bara lära känna honom meeeer =)
7 okt, 2014 21:03 |
|
Clara Malfoy
Elev |
Jag tittar inte på Paradise Hotel.
Jag hatar The vampire daries (kan inte ens stava det). Jag älskar att läsa och drogar böcker (kanske inte så ovanligt här men i min klass och bland mina kompisar...). Jag hejade på karriäristerna i thg. Och ville att Clove och Cato skulle vinna istället. Kommer inte på mer nu
7 okt, 2014 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen