What the...-moments
Forum > Off Topic > What the...-moments
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cyachi
Elev |
Till alla er som gillar Tokio Hotel - no offence! Men den här var bara för mycket, ahahaha. ♥
"De 12 Tokio Hotel budorden 1) Du skall icke ha andra gudar vid sidan av de allsmäktiga Tokio Hotel. 2) Du skall icke missbruka Tokio Hotels namn. 3) Du skall hålla deras födelsedagar heliga. 4) Visa aktning för din far och mor, samt Tokio Hotels team. 5) Du skall icke dräpa, om det inte är ett galet fan som står som enda levande person mellan dig och Tokio Hotel. 6) Du skall icke begå äktenskapsbrott med en vanlig människa, gör det med Tom istället. 7) Du skall icke stjäla Georgs kalsonger hur gärna du än vill ha dem. 15 okt, 2011 16:40 |
|
baramin
Elev |
Igår när vi såg på Paranormal Activity 2, haha. "ok, nu har det gått en halvtimme, och en stekpanna har ramlat ner från en krok...så bra, då?" vi väntade oss en asläskig film, så blev det bara...ok. Sure, den var scary, men det tog ett bra tag. :@
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 15 okt, 2011 17:33 |
|
expelliarmus
Elev |
^ HAHAHA så kände jag också, fast till ettan
"....happ, nu har det gått en timme av filmen och det har knakat i en dörr, SCARY SHIT DET HÄR ALLTSÅ!"
15 okt, 2011 17:36 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Cyachi: Till alla er som gillar Tokio Hotel - no offence! Men den här var bara för mycket, ahahaha. ♥ "De 12 Tokio Hotel budorden 1) Du skall icke ha andra gudar vid sidan av de allsmäktiga Tokio Hotel. 2) Du skall icke missbruka Tokio Hotels namn. 3) Du skall hålla deras födelsedagar heliga. 4) Visa aktning för din far och mor, samt Tokio Hotels team. 5) Du skall icke dräpa, om det inte är ett galet fan som står som enda levande person mellan dig och Tokio Hotel. 6) Du skall icke begå äktenskapsbrott med en vanlig människa, gör det med Tom istället. 7) Du skall icke stjäla Georgs kalsonger hur gärna du än vill ha dem. hahahahaHAHAHHA alltså jag känner de som skrev den här texten ♥ de var däremot inte så seriösa
15 okt, 2011 18:21 |
|
Borttagen
|
15 okt, 2011 18:56 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
En dag i skolan vid lunchen när jag satt och åt med några vänner så frågar en kille från bordet bredvid.
"Är inte du med i en film eller något?" Jag bara: "What!"
17 okt, 2011 18:29 |
|
Tonkss
Elev |
Förut kom en kille i min klass fram till mig och sa: "Maja, Lukas tycker du har stora bröst för din ålder." (Lukas = en annan i min klass). Sen gick han bara där ifrån. Jag bah: "WHAAAT??"
17 okt, 2011 18:39 |
|
childhoodlight
Elev |
Jag: Hej snyggo! När anländer ert tåg den 29e?
expelliarmus: Hej där hetinggeting. 20.05 om SJ vill vara i tid! Jag: FETT expelliarmus: PROTEINER ... ![]()
17 okt, 2011 18:40 |
|
expelliarmus
Elev |
17 okt, 2011 18:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: Jag: Hej snyggo! När anländer ert tåg den 29e? expelliarmus: Hej där hetinggeting. 20.05 om SJ vill vara i tid! Jag: FETT expelliarmus: PROTEINER ... HAHA. ♥ 17 okt, 2011 18:43 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen