Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

If the stars keep shining [Sv]

Forum > Fanfiction > If the stars keep shining [Sv]

1 2 3 ... 34 35 36 ... 91 92 93
Användare Inlägg
Bombarda
Elev

Avatar


meer! ♥

Kärlek till alla!

1 sep, 2011 21:45

Anapneo
Elev

Avatar


åh så bra! mer!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F12232616%2Ftumblr_lonplzulDM1qczbm0o1_500_large.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lq5usgFffW1qckbr7o8_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_lq5usgFffW1qckbr7o1_250.gif

1 sep, 2011 22:42

michmosch
Elev

Avatar


JAAA, mer

2 sep, 2011 14:45

Ida S
Lärare

Avatar


Underbart ♥ Fortsätt plzplzplz!

"we live together, and harry does all the cooking."

2 sep, 2011 16:26

mais
Elev

Avatar


Åh, så fint ♥
Mer!

I'm sure I'm a wizard, my Hogwarts letter is just a few year late...

2 sep, 2011 21:05

Tonks-nea1
Elev

Avatar


JÄTTEBRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m25hmpRboj1qbm90eo1_500.gif

3 sep, 2011 08:16

lillalollo
Elev

Avatar


Ok.. Det här är det sämsta kapitlet hittils. Men jag hoppas att ni fortsätter läsa iaf, för jag har såå många idér på vad som ska hända sen, och jag vet precis hur jag ska skriva nästa kapitel!
_________________________________________

Kapitel 23 -
Ron Weasley

Det var en ganska mulen dag i slutet på oktober. Beatrice hade varit hos oss i flera veckor nu, och mådde mycket bättre.
Vi satt alla och åt frukost. Mamma ojade sig över hur snart det var jul, och att vi måste fixa Hermione och Ginnys klänningar. Beatrice satt och tittade under lugg bort mot min äldre bror, som åt sin gröt under tystnad.
Flickans blåa ögon strök över honom, som om hon kände honom väl. Hon studerade varenda muskel i hans ansikte.

När George sedan lämnade bordet vände sig Beatrice om och såg efter honom.
"Tack för frukosten.", sa hon plötsligt och gick sin väg, utan att säga något mera.
"Hon är lite borta... Tycker ni inte?", frågade Ginny eftertänksamt. Harry nickade.
"Jo. Men det är nog ingen fara."

Några minuter senare började vi plocka av matbordet.
Mamma gick in till byn för att handla.
"Jag är hemma till lunch, men ni vet hur mycket folk det är där när marknaden är igång!", sa hon och satte på sig en tjock kappa (som var aningen för lång) och smällde igen ytterdörren efter sig.

Då hördes åter den väna rösten, som vi hört så mycket i början av Beatrice vistelse i Kråkboet.
Men den här gången var det annorlunda...
Det hördes inuti huvudet. Det ekade i min hjärna.
Jag såg på de andra i rummet, för att se om även de hörde sången.
De hade också stannat upp och såg ut att lyssna till något.

Så hördes ett högt skrik från George rum...

"Hogwarts will always be there to welcome you home" - J.K Rowling

3 sep, 2011 09:11

MayoGryffindor
Elev

Avatar


Oh My Draco ! MER MER MER ! :O

"She's buying the stairway to heaven"

3 sep, 2011 09:29

jullanbrullan19
Elev

Avatar


ÅÅÅH!!!! OMG! MEEEER!
Varför var du tvungen att sluta?!!!!!!!

Kommer det mer strax?

23 september <3

3 sep, 2011 09:58

lillalollo
Elev

Avatar


Jag skriver ett kapitel i kväll. Tack för kommentarerna! De är det bästa som finns när ni gillar det jag skriver! ♥

"Hogwarts will always be there to welcome you home" - J.K Rowling

3 sep, 2011 10:00

1 2 3 ... 34 35 36 ... 91 92 93

Forum > Fanfiction > If the stars keep shining [Sv]

Du får inte svara på den här tråden.