Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???

Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???

1 2 3 ... 34 35 36 ... 65 66 67
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


haha... "The boy is mine..♥" ♥

27 aug, 2011 09:03

HarryP
Elev

Avatar


Har redan gift mig med Harry
Han vet bara inte om det än..
Fast om jag inte vore gift med Harry vore det inget fel med en levande Fred Weasley.

Nässy

27 aug, 2011 13:23

Detta inlägg ändrades senast 2011-08-27 kl. 13:25
Antal ändringar: 2

HogwartsCoolingen
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av HogwartsCoolingen:
Gillar en i min nya klass, så nu gör jag Dan officiellt LEDIG


Haha xd Vet int eom jag gillar någon... förutom James Phelps då, men ingen kille gillar mig, så det spricker ganska snabbt ändå ^^


Jaa,jag tror att han nt gillar mig, men det som är det värsta är att ngn har sagt till en kille som är hans vän att jag gillar honom och jag kommer att dööööö om han får veta det!!!!!!!

We never go out of style <3

27 aug, 2011 13:24

jullanbrullan19
Elev

Avatar


DRACO....om han var lite snällare.
Eller kanske Neville! He´s cute
.....Eller Ron!

23 september <3

27 aug, 2011 15:38

superman
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Voldemort voldemort volde voly voldy voldy voldermooort

Hett där! Jag blir gudmor till era näslösa barn, va va vaaa?

27 aug, 2011 15:41

Borttagen

Avatar


27 aug, 2011 15:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av superman:
Skrivet av Borttagen:
Voldemort voldemort volde voly voldy voldy voldermooort

Hett där! Jag blir gudmor till era näslösa barn, va va vaaa?


jag trodde du, av alla, skulle stötta mig :'(

27 aug, 2011 15:44

superman
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av superman:
Skrivet av Borttagen:
Voldemort voldemort volde voly voldy voldy voldermooort

Hett där! Jag blir gudmor till era näslösa barn, va va vaaa?


jag trodde du, av alla, skulle stötta mig :'(

Jag stöttar er, platta näsor är fett snyggt!

27 aug, 2011 15:48

Fang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Spamma inte, eller menar du att du skulle vilja gifta dig med han?

27 aug, 2011 15:53

Bellow
Elev

Avatar


JAG SKA GIFTA MIG MED DRACO!!!! ;D ♥ ♥ ♥


Join The Dark Side. NOW! ♆

27 aug, 2011 16:01

1 2 3 ... 34 35 36 ... 65 66 67

Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???

Du får inte svara på den här tråden.