Vem är ni mest lik??
Forum > Harry Potter > Vem är ni mest lik??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Personlighet är jag nog lik lupin, james eller sirius. jag är rätt lk dom
Till utseende sägs det att jag ser typ exakt ut som Bonnie / Ginny förutom hårets färg 27 aug, 2011 16:32 |
|
livan98
Elev |
i personlighet tär det nog hermoine och i utseende är det nog luna
lumus mxima och prefecticus tortalus 29 aug, 2011 16:29 |
|
Borttagen
|
I personlighet blir det nog Lupin, Luna och Ron. Och i utseende får det nog bli...? En blandning mellan bok och film Fred/George även om jag är en tjej xD
29 aug, 2011 16:37 |
|
Vendela
Elev |
Luna i utseendet och tyyp fåsenu vet ej personlighet
Böcker. Böcker. Böcker! 29 aug, 2011 16:38 |
|
Jessica Tonks
Elev |
29 aug, 2011 17:15 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Myrtle, men det går braXD
We never go out of style <3 29 aug, 2011 17:19 |
|
NinaE
Elev |
Utseende Hermione, personligher Neville ♥
29 aug, 2011 18:42 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Hehe, förresten någon som har mer test på g??? har blivit test beronde
We never go out of style <3 3 sep, 2011 12:12 |
|
Ida S
Lärare |
Jag känner mig som en Cedric Diggory.
"we live together, and harry does all the cooking." 3 sep, 2011 13:23 |
|
Nevira Enger
Elev |
3 sep, 2011 13:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen