the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
Isac kom in i rummet och andades ut en minut senare så hade han kommit försent till rummet. Han suckade och andades ut innan han satte sig på sängen.
11 nov, 2015 17:38
|
|
Borttagen
|
Theodore sneglade mot Isac.
"Vart har du varit någonstans?" frågade Theodore en aning nyfiket.
11 nov, 2015 17:39
|
|
Borttagen
|
" Um ute på en promenad " sa Isac och log lite.
11 nov, 2015 17:43
|
|
Borttagen
|
"um okej" sa Theodore lite osäkert.
11 nov, 2015 17:44
|
|
Borttagen
|
Isac ville vila fram tills Theodore somnade han ville smaka på Theodores blod
11 nov, 2015 17:46
|
|
Borttagen
|
"du vet du om det finns något bibliotek på skolan?" frågade Theodore lite nyfiket.
11 nov, 2015 17:48
|
|
Borttagen
|
" Finns det säkert det ska det ju finnas på alla skolor " sa Isac som inte hade varit på en enda skola utan bibliotek och han hade varit på många skolor.
11 nov, 2015 17:50
|
|
Borttagen
|
"mm skolan är dock ny så man vet ju aldrig" sa Theodore med en suck. Theodore började att tänka lite.
11 nov, 2015 17:51
|
|
Borttagen
|
" Kanske inte något stort bibliotek ännu men bättre om det är litet än ingenting " sa Isac och såg upp i taket.
11 nov, 2015 17:52
|
|
Borttagen
|
"sant antar jag...så vad fick ni för bestraffning?" frågade Theodore lite nyfiket.
11 nov, 2015 17:53
|
Du får inte svara på den här tråden.