Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Good vs Bad (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Good vs Bad (prs)

1 2 3 ... 34 35 36 ... 50 51 52
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"de gör något tråkigt antar jag" sa Moonfier och gick satte sig vid ett bord. Pizzerian hade menyerna på borden.

28 okt, 2015 21:13

Borttagen

Avatar


Malou och Neah satte sig vid samma bord och kollade vilket nummer deras pizzor hade

28 okt, 2015 21:14

Borttagen

Avatar


"jag kommer ta en nummer 52" sa Moonfier och log lite grann.

28 okt, 2015 21:15

Borttagen

Avatar


" Kommer ta nr 3 " sa Neah
" Nr 8 " sa Malou och log

28 okt, 2015 21:17

Borttagen

Avatar


"då får vi vänta på någon servitör" sa Moonfier och la ner menyn.

28 okt, 2015 21:18

Borttagen

Avatar


Neah log snart kom en servitör fram till dom
" tar er beställning nu " sa servitören
" Nr 8 " sa Malou
" Nr 3 " sa Neah. Servitören kollade på Moonfier.

28 okt, 2015 21:19

Borttagen

Avatar


"jag tar en nummer 52 och dricka till det vill jag nog ha en cola" sa Moonfier.

28 okt, 2015 21:20

Borttagen

Avatar


" Fanta " sa Malou
" tar is vatten " sa Neah och log. Servitören skrev upp och gick iväg.

28 okt, 2015 21:21

Borttagen

Avatar


"det är skönt att slippa grabbarna en stund" sa Moonfier och log lite grann.

28 okt, 2015 21:22

Borttagen

Avatar


" tycker jag med har inget emot dom men de kan vara så jobbiga ibland " sa Neah och suckade.
" De borde vara mer med varandra jag menar det är ju bara 2 killar i gruppen " sa Malou

28 okt, 2015 21:24

1 2 3 ... 34 35 36 ... 50 51 52

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Good vs Bad (prs)

Du får inte svara på den här tråden.