Good vs Bad (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Good vs Bad (prs)
|
Borttagen
|
"de gör något tråkigt antar jag" sa Moonfier och gick satte sig vid ett bord. Pizzerian hade menyerna på borden.
28 okt, 2015 21:13
|
|
Borttagen
|
Malou och Neah satte sig vid samma bord och kollade vilket nummer deras pizzor hade
28 okt, 2015 21:14
|
|
Borttagen
|
"jag kommer ta en nummer 52" sa Moonfier och log lite grann.
28 okt, 2015 21:15
|
|
Borttagen
|
" Kommer ta nr 3 " sa Neah
" Nr 8 " sa Malou och log
28 okt, 2015 21:17
|
|
Borttagen
|
"då får vi vänta på någon servitör" sa Moonfier och la ner menyn.
28 okt, 2015 21:18
|
|
Borttagen
|
Neah log snart kom en servitör fram till dom
" tar er beställning nu " sa servitören
" Nr 8 " sa Malou
" Nr 3 " sa Neah. Servitören kollade på Moonfier.
28 okt, 2015 21:19
|
|
Borttagen
|
"jag tar en nummer 52 och dricka till det vill jag nog ha en cola" sa Moonfier.
28 okt, 2015 21:20
|
|
Borttagen
|
" Fanta " sa Malou
" tar is vatten " sa Neah och log. Servitören skrev upp och gick iväg.
28 okt, 2015 21:21
|
|
Borttagen
|
"det är skönt att slippa grabbarna en stund" sa Moonfier och log lite grann.
28 okt, 2015 21:22
|
|
Borttagen
|
" tycker jag med har inget emot dom men de kan vara så jobbiga ibland " sa Neah och suckade.
" De borde vara mer med varandra jag menar det är ju bara 2 killar i gruppen " sa Malou
28 okt, 2015 21:24
|
Du får inte svara på den här tråden.