D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag ler mot Joe. Tack, tack för att ni stöttar mig fast jag måste kännas jobbig, säger jag och ler.
21 sep, 2015 21:44 |
|
Borttagen
|
Jag ler. Nu är det dags. Jag är inte det minsta nervös. Jag är bara arg...
- Nu måste vi skynda oss innan madam Pomfrey hittar mig och Miu. Hon är nog värre än en ilsken svartalf, säger jag och ler. 21 sep, 2015 21:45 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag ler tillbaks "nej du är inte jobbig, om det är någon som är jobbig så är det min mugglar granne" sa jag med ett skratt.
21 sep, 2015 21:46 |
|
Borttagen
|
"Nej precis, du är inte alls jobbig!"
21 sep, 2015 21:47 |
|
Borttagen
|
Jag nickar osäkert. Men...Hur kommer man in i vidbehovrummet? Vad är det rummet? Säger jag förvirrat. Och var ärliga! Jag är van vid folk som ogillar mig! Folk undviker mej!!!
21 sep, 2015 21:48 |
|
Shadow of hope
Elev |
21 sep, 2015 21:50 |
|
Borttagen
|
Jag suckar. Hermione du vet väl...
21 sep, 2015 21:51 |
|
Shadow of hope
Elev |
21 sep, 2015 21:52 |
|
Borttagen
|
Vart och hur vi ska komma in i vidbehovrummet. Hoppas jag, lägger jag snabbt till.
21 sep, 2015 21:53 |
|
Shadow of hope
Elev |
21 sep, 2015 21:55 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen