Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
Danny började att tänka en stund.
"Du behöver inte följa med om du inte vill. Men jag & Caroline måste åka" sa Danny & såg mot Caleb.
14 sep, 2015 20:52
|
|
Borttagen
|
" Jag vill inte vara utan familjen på jorden heller " sa Caleb och kramade Danny
" Om du lovar att vi kommer tillbaka följer jag med " sa Caleb.
14 sep, 2015 20:54
|
|
Borttagen
|
"Jag lovar min son att vi kommer att komma tillbaka när tiden är inne" sa Danny & kramade om sin son.
14 sep, 2015 20:56
|
|
Borttagen
|
" får vi ta en sista promenad ?" Frågade Caleb han gillade inte då flyttningar gick för fort.
14 sep, 2015 21:00
|
|
Borttagen
|
"visst men vi måste åka om senast tre timmar" sa Danny lite lågt.
14 sep, 2015 21:02
|
|
Borttagen
|
" Okej Caroline kom vi går en promenad " sa Caleb och såg på sin syster innan han gick ut ur huset.
14 sep, 2015 21:03
|
|
Borttagen
|
Caroline sprang efter sin bror.
"Tewo stanna här okej?" sa Danny frågandes innan han stack efter sina barn.
14 sep, 2015 21:05
|
|
Borttagen
|
Caleb njöt av sin sista promenad på jorden på ett tag han gick förbi parken. Han stannade då han såg en ledsen kille spela sorgsen musik på ett munspel. Killens var Rasmus. Rasmus hade satt upp ett tält i parken och bodde nu där.
14 sep, 2015 21:57
|
|
Borttagen
|
Caroline såg frågandes mot Rasmus.
"är det inte lite väl kalt att tälta nu?" sa Caroline frågandes & såg mot Danny.
Danny nickade bara & gick fram till Rasmus.
"Varför tältar du nu?"frågade Danny lite smått oroligt.
15 sep, 2015 07:07
|
|
Borttagen
|
" För att det är det snabbaste sättet att frysa ihjäl " sa Rasmus och såg upp det syndes på honom att han var allt annat än glad.
" Varför vill du frysa ihjäl ?" Frågade Caleb osäkert
" Om man dör så kanske pappa börjar bry sig mer och slutar med den jävla forskningen " sa Rasmus.
15 sep, 2015 07:12
|
Du får inte svara på den här tråden.