PRS med Kaylin
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Kaylin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ian
"Cirka tusen mil från huvudstaden." Sade jag. 15 nov, 2015 20:28 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- Jag stönar högljutt och tittar sedan menande på Ian. .Inte till huvudstaden, tekniknörden! Hem, till dig!" Go Fuck yourself you damn cereal 15 nov, 2015 21:34 |
|
Borttagen
|
Ian
"Hem till mig är det cirka 5 mil." Sade jag och log. 15 nov, 2015 21:36 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "Öööööööh... Hur tar vi oss dit?" Frågar jag trögt. Go Fuck yourself you damn cereal 16 nov, 2015 07:56 |
|
Borttagen
|
Ian
"I mitt plan, om du inte vill gå!" Sade jag. 16 nov, 2015 21:13 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "Har du möjligtvis en underjordisk gång med ett ultrasnabbt tåg i?" Frågar jag, medans vi börjar gå. Go Fuck yourself you damn cereal 17 nov, 2015 21:50 |
|
Borttagen
|
Ian
"Jag tror inte det." Sade jag. 18 nov, 2015 06:58 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- " men en spårvagn då?" Frågar jag ynkligt när bi är väldigt nära skeppet. Go Fuck yourself you damn cereal 24 nov, 2015 20:41 |
|
Borttagen
|
Ian
"Nej, man bygger inte ut här borta. 24 nov, 2015 21:12 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "Helt säker?" Frågar jag när vi hoppar in i skeppet. "Alltså, du vet att efter det här kommer ingen ting..." Det svartnar för ögonen. Jag lutar mig mot närmaste vägg, men det var Ian... " öhhh... Jag ser inget... Igen..." Säger jag trögt och trevar mig fram till pasagerar stolen. "Är jag på rätt ställe?" Go Fuck yourself you damn cereal 24 nov, 2015 21:36 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen