Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 34 35 36 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jenn
"Piggelinisen... Jo det har jag ju! Jag läser n av dina fanfic's!" sa jag.

15 aug, 2015 19:26

Borttagen

Avatar


Gwen
"Vad kul! " säger jag till Jenn.
På mugglis lyser ögat rött igen. Jag går in på min fanfiction där jag la ut senaste kapitlet för några minuter sen. Jag har redan hunnit få flera kommentarer. Jag svarar på dom medan surret fortsätter runt mig.

15 aug, 2015 19:28

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
När jag har lagt till alla på min vännslista, så kommer jag på namnen. "Eh... Jag hade tråkigt igår på bussen, så jag skrev allas namn. Här!" Säger jag medans jag delar ut allas namn.

Go Fuck yourself you damn cereal

15 aug, 2015 19:40

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag tog emot listan. "Tack."

15 aug, 2015 19:41

Borttagen

Avatar


Gwen
"Åh vad fint!" utbrister jag när jag tar emot pappret från Kayla. Sättet hon skrivit det på år så jag, liten, fin och snirklig. Men det går ändå att se små, nästan osynliga hack och kanter. Jag är inte felfri. Men det ser man bara om man kollar noggrant.

15 aug, 2015 19:47

Borttagen

Avatar


Joey

Jag svarar på allas vänförfrågningar och kollar in om nått har hänt i skuggklanen.

15 aug, 2015 19:58

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag kollade igenom twitter, en massa frågor såklart.

15 aug, 2015 20:00

Borttagen

Avatar


Will
"Tack Kayla!" Säger jag till henne.

15 aug, 2015 20:30

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
Jag börjar gå bort mot skåpen igen. Hämtar block och penna. Jag börjar skissa på en manga karaktär föreställande mig.

Go Fuck yourself you damn cereal

15 aug, 2015 20:34

Borttagen

Avatar


Gwen

Resten av dagen flyter fram medan jag mest sitter och tänker. På den nya klassen, de nya människorna, hur livet ska bli nu. Så blir det ofta för mig i skolan, och då kan jag knappt hänga med. Istället brukar jag ursäkta mig och helt enkelt gå hem. Men idag skulle jag hem till Kayla, så det gick inte. När jag kom att tänka på det vaknade jag upp lite och började föreställa mig hur hon bodde, hennes familj och hur hon var utanför skolan.

15 aug, 2015 23:57

1 2 3 ... 34 35 36 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.