Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
smörbyttan
Elev |
31 jul, 2015 21:29 |
|
Borttagen
|
Will
"JA, vi kollar på star wars!" Skrek jag glatt. Sedan tog jag upp fjärrkontrollen och satte ihop den. "Här!" Sade jag och räckte fjärrkontrollen till Azia. 31 jul, 2015 21:40 |
|
Borttagen
|
Elli
Jag satt på mitt rum och hade tråkigt. 31 jul, 2015 21:54 |
|
queenmalfoy
Elev |
31 jul, 2015 22:02 |
|
Borttagen
|
Elli
Jag var arg. Varför skulle jag vara ensam? 31 jul, 2015 22:05 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse -
"Du vet hur mycket jag hatar att vara sjuk!" Sa jag. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 1 aug, 2015 12:43 |
|
Borttagen
|
Elli
Jag traskar iväg. " Jag går en promenad." sa jag till mamma. Jag gick ut. Tror inte Josse att jag hatar att vara sjuk eller? Det är så tråkigt!! 1 aug, 2015 12:46 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse -
Jag pustade ut och öppnade garderobsdörren. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 1 aug, 2015 12:48 |
|
Borttagen
|
Priim~~
"hallå? " 1 aug, 2015 16:03 |
|
Borttagen
|
Elli
" Vad är det Priim?" frågade jag. Jag var fortfarande arg på Josse. 1 aug, 2015 16:25 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen