Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

the place call Rubian (Prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > the place call Rubian (Prs)

1 2 3 ... 34 35 36
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Elias såg på sin mamma det var mycket han ville veta men skulle han våga fråga.
" Kommer vi se dig igen?? " frågade han och såg på henne. Casper gömde sig bakom Teddy.

28 jul, 2015 13:33

Borttagen

Avatar


Marion stannade & såg mot Elias.
"Förmodligen någon gång i framtiden" sa Marion innan hon gick vidare igenom korridoren & ut igenom dörren.

28 jul, 2015 16:23

Borttagen

Avatar


Elias gick fram till sin syster.
" snälla vakna " mummlade han.

28 jul, 2015 16:29

Borttagen

Avatar


Natasha var medvetslös & det syntes att hon inte skulle vakna på ett tag.
Teddy gick fram lite osäkert till Natasha & Elias.
"Vi borde ta henne till sjuksystern" sa Teddy med en orolig blick.

28 jul, 2015 16:45

Borttagen

Avatar


" Ja jag gör det " sa Elias och lyfte upp Natacha och började gå mot sjukstugan. Han tänkte på kvinnan igen medans han gick på sjukstugan.

28 jul, 2015 16:53

Borttagen

Avatar


Teddy följde efter då han var en aning orolig för Natasha.

28 jul, 2015 16:54

Borttagen

Avatar


Casper följde efter nervöst han var ju fortfarande rädd för Natacha. Elias tog sig in i sjukstugan med Natcha han såg sig om.

28 jul, 2015 17:01

Borttagen

Avatar


"jag undrar om hon är här? det är rätt sent ändå" sa Teddy & gäspade.

28 jul, 2015 17:03

Borttagen

Avatar


" Ja det är det jag lägger henne i sängen så länge " sa Elias. En kvinna tittade ut från sitt kontor
" Men hej på er " sa kvinnan hon såg sen frågande på Natacha.

28 jul, 2015 17:06

Borttagen

Avatar


"Hon vaknar inte upp & vi um undrar om du kan se om något är fel" sa Teddy lågt.

28 jul, 2015 17:11

1 2 3 ... 34 35 36

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > the place call Rubian (Prs)

Du får inte svara på den här tråden.