Narry - privat rollspel <3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Narry - privat rollspel <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag suckar och ser bort.
19 nov, 2014 00:34 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 00:36 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte vad som är med mig, jag känner mig så annorlunda idag ... Liksom, gladare. Kanske för att jag fått träffa Niall.
19 nov, 2014 00:38 |
|
Beben
Elev |
Om jag bara skulle våga berätta vad jag känner, men jag är rädd för att förlora Harry som vän, då. Jag skulle aldrig klara av ett liv utan honom.
19 nov, 2014 00:45 |
|
Borttagen
|
Och det känns som att jag och Niall beter oss annorlunda idag ... Jag känner mig typ tusen gånger lyckligare när han ler, och det här lilla pirret när vi rör varandra. Men det betyder inget ..
19 nov, 2014 00:48 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 00:49 |
|
Borttagen
|
Det är galet, jag kan inte få känslor för Niall ...
19 nov, 2014 00:51 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 00:52 |
|
Borttagen
|
Jag ser på Niall och flinar lätt"
19 nov, 2014 00:53 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 00:54 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen