Prs med J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med J_J
|
Borttagen
|
Jag log och kysste henne.
21 sep, 2014 15:27
|
|
Borttagen
|
Lessi log til och besvarade snabbt hans kyss försitkigt. "Vill göra något." Sa hon nu
21 sep, 2014 15:57
|
|
Borttagen
|
21 sep, 2014 16:13
|
|
Borttagen
|
Lessi log lite grann, "men har ingen ide än." sa hon och suckar tyst till. "Fick slut på ider innan allt imorse" sa hon och log oskyldigt till emot honom, hon kunde inte heller göra mycket för barnet stoppade det mesta
21 sep, 2014 16:14
|
|
Borttagen
|
- Vi kan väl bara mysa? frågade jag.
21 sep, 2014 16:18
|
|
Borttagen
|
Lessi log lite emot hoonm "skyll dig jsälv om jag somnar" sa hon på skoj emot honom och log lite
21 sep, 2014 16:18
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade.
- Det är lugnt för mig, sa jag.
21 sep, 2014 16:22
|
|
Borttagen
|
Lessi log till emot hoonm. "bra för jag e trött. Tar på krafterna allt" sa hon och log till. "Gravid och allt" sa hon och kollade på honom. "och vi bör komma på två namn, ett till flicka och ett till pojke." Sa hon til honom
(Ska de få en son eller? för då kan de döpa honom efter Felix fader om du vill  För James e ett fint namn  )
21 sep, 2014 16:25
|
|
Borttagen
|
( Dom får en son som dom döper till James)
- Har du någon ide till ett flicknamn? frågade jag.
21 sep, 2014 16:28
|
|
Borttagen
|
(aa tycker det med  För då har dem i alla fall en prins för det e dem som i första hand som tar tronen  För om dem skaffar ett till så ka det bli en flcika xD)
Lessi tänkte lite grann. "Jasmine." sa hon till honom och log lite grann emot honom "Du då?"fårgade hon och gjorde så han kunde sitta vid henen
21 sep, 2014 16:39
|
Du får inte svara på den här tråden.