The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]
|
Borttagen
|
(orkar nt spela Omar)
"Hunger games?" frågade jag.
1 jan, 2015 14:00
|
|
Borttagen
|
( Okej)
- Visst, sa jag.
Ogge nickade.
1 jan, 2015 14:01
|
|
Borttagen
|
1 jan, 2015 14:02
|
|
Borttagen
|
Jag kröp upp i ogges famn.
1 jan, 2015 14:02
|
|
Borttagen
|
Jag lutade mitt huvud mot Omars axel.
1 jan, 2015 14:04
|
|
Borttagen
|
Ogge satt med armarna om mig och kollade på filmen.
1 jan, 2015 14:06
|
|
Borttagen
|
Efter ett tag var filmen slut.
1 jan, 2015 16:42
|
|
Borttagen
|
Jag hade somnat i Ogges famn.
1 jan, 2015 17:21
|
|
Borttagen
|
Julia hade somnat och jag ville inte väcka henne. Jag kysste Omar och han kysste mig tillbaka.
1 jan, 2015 19:00
|
|
Borttagen
|
Ogge kollade på dom och flinade.
1 jan, 2015 19:00
|
Du får inte svara på den här tråden.