Jag då? [sv]
Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salazar1
Elev |
Vassego! Har du mer????
Slytherin Pride 14 jul, 2011 11:10 |
|
Borttagen
|
Super!
(Har börjat läsa denna nu, vaför gjorde jag det inte tidigare?) 15 jul, 2011 19:01 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Super! (Har börjat läsa denna nu, vaför gjorde jag det inte tidigare?) Hhaha. Tack för att du läser! 15 jul, 2011 22:56 |
|
Borttagen
|
Varsågod.
Har jag sagt att denna är bra? Nej, jag menar ju jättebra... 16 jul, 2011 14:39 |
|
Minidjuret
Elev |
Haha tack.
16 jul, 2011 17:23 |
|
Salazar1
Elev |
Mer, mer, mer!!!
Slytherin Pride 20 jul, 2011 12:05 |
|
Minidjuret
Elev |
Kanske kan skriva ikväll, imorgon eller på fredag.
20 jul, 2011 12:40 |
|
Salazar1
Elev |
Yey!!!
Slytherin Pride 20 jul, 2011 20:36 |
|
Minidjuret
Elev |
Direkt efter frukosten sa David till mig att göra mig klar för att fortsätta gå.
Jag borstade snabbt tänderna med en tandborste som David lyckats leta fram bland lådorna. Sedan packade jag ner mina kläder som jag fått låna av David, för nu var mina egna torra. Efter det gick vi båda ut och hjälptes åt att ta ner tältet och packa ner det i Davids väska. --------------------------- Förlåt, jag kan inte skriva mer nu. Tänker bara på det som hände i norge... 22 jul, 2011 22:55 |
|
Salazar1
Elev |
Aha, Norge sa du????
Bra BTW Slytherin Pride 23 jul, 2011 11:51 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen