Prs med Lele
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Lele
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tittade nöjt på Filip.
5 jul, 2014 13:31 |
|
Lele
Elev |
(Är det okej om vi ska göra samma sak som i tredje boken?)
Mama, kudos for saying that. For spilling.
5 jul, 2014 13:33 |
|
Borttagen
|
(Jadå)
5 jul, 2014 13:33 |
|
Lele
Elev |
Nu ska ni få möta en boggart, alltså era rädslor sa professor Lupin
Mama, kudos for saying that. For spilling.
5 jul, 2014 14:04 |
|
Borttagen
|
Jag började andas långsammare.
5 jul, 2014 14:08 |
|
Lele
Elev |
Ni ska också komma på hur ni kan göra den mindre läskig sa professor Lupin
Mama, kudos for saying that. For spilling.
5 jul, 2014 14:19 |
|
Borttagen
|
Jag började genast fundera. Vad är det som kan tänkas vara kul? En glasstrut som dansar tango?
5 jul, 2014 19:27 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen