Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
-Bree-
Jag skrattade åt ett av Wills roliga skämt.
9 feb, 2014 19:08
|
|
Borttagen
|
-Will-
Jag log ett litet leende som bleknade bort.
"Du... Jag förstår inte riktigt vår realation..."
Mumlade jag försiktigt.
9 feb, 2014 19:13
|
|
Borttagen
|
"Vi är väl väldigt väldigt nära vänner." Sa jag och log igen.
9 feb, 2014 19:18
|
|
Borttagen
|
"Din relation till Diego då?"
Felsökare kag
9 feb, 2014 19:20
|
|
Borttagen
|
"Vi är bara vänner. Nära vänner. Nya vänner. Kalla det vad du vill." Sa jag och ryckte på axlarna.
11 feb, 2014 16:57
|
|
Borttagen
|
"Visst... Du verkar bara inte vara särskilt villig att prata med honom"
11 feb, 2014 16:59
|
|
Borttagen
|
"Öh... Jag vet bara inte vad det är mellan oss, och mellan mig och dig...
11 feb, 2014 17:15
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte på axlarna och mötte hennes blick.
11 feb, 2014 17:16
|
|
Borttagen
|
Jag granskade noggrant honom. Lokaliserade hand känslor.
Inget. Jag kom inte fram till honom.
11 feb, 2014 17:19
|
|
Borttagen
|
Hon såg underligt nog koncentrerad ut och jag höjde lite på ena ögonbrynet.
11 feb, 2014 17:21
|
Du får inte svara på den här tråden.