Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs mellan mig och Renesmee cullen 1

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan mig och Renesmee cullen 1

1 2 3 ... 34 35 36 ... 69 70 71
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


-Bree-

Jag skrattade åt ett av Wills roliga skämt.

9 feb, 2014 19:08

Borttagen

Avatar


-Will-

Jag log ett litet leende som bleknade bort.
"Du... Jag förstår inte riktigt vår realation..."
Mumlade jag försiktigt.

9 feb, 2014 19:13

Borttagen

Avatar


"Vi är väl väldigt väldigt nära vänner." Sa jag och log igen.

9 feb, 2014 19:18

Borttagen

Avatar


"Din relation till Diego då?"
Felsökare kag

9 feb, 2014 19:20

Borttagen

Avatar


"Vi är bara vänner. Nära vänner. Nya vänner. Kalla det vad du vill." Sa jag och ryckte på axlarna.

11 feb, 2014 16:57

Borttagen

Avatar


"Visst... Du verkar bara inte vara särskilt villig att prata med honom"

11 feb, 2014 16:59

Borttagen

Avatar


"Öh... Jag vet bara inte vad det är mellan oss, och mellan mig och dig...

11 feb, 2014 17:15

Borttagen

Avatar


Jag ryckte på axlarna och mötte hennes blick.

11 feb, 2014 17:16

Borttagen

Avatar


Jag granskade noggrant honom. Lokaliserade hand känslor.
Inget. Jag kom inte fram till honom.

11 feb, 2014 17:19

Borttagen

Avatar


Hon såg underligt nog koncentrerad ut och jag höjde lite på ena ögonbrynet.

11 feb, 2014 17:21

1 2 3 ... 34 35 36 ... 69 70 71

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan mig och Renesmee cullen 1

Du får inte svara på den här tråden.