Skräckliv (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Skräckliv (Prs)
|
Borttagen
|
Arvid såg på Anton
" men " försökte han
14 nov, 2013 19:24
|
|
Borttagen
|
Anton fortsatte att gå framåt.
"Du ska hänga med." sa han och log lite.
14 nov, 2013 19:26
|
|
Borttagen
|
" Jaja " sa Arvid han hängde med Anton men förstod inte varför han skulle med.
14 nov, 2013 19:30
|
|
Borttagen
|
"Vart är vi?" frågade Mika Arvid. Det var mörkt i huset så det var svårt att se.
14 nov, 2013 19:32
|
|
Borttagen
|
" Em i hallen " sa Arvid han försökte komma loss ur Antons grepp han kände lite smärta från bränmärkerna
14 nov, 2013 19:33
|
|
Borttagen
|
"Då är det inte långt kvar ut." sa Kim.
14 nov, 2013 19:35
|
|
Borttagen
|
Jessica hittade dörren hon öppnade den
" Em ute " sa hon
" Em du håller på mitt bränmärke " sa Arvid till Anton
14 nov, 2013 19:36
|
|
Borttagen
|
Kim och Mika gick snabbt ut ur huset.
Anton tittade på Arvid och tog tag i den andra armen och drog med honom.
14 nov, 2013 19:39
|
|
Borttagen
|
Jessica och Jonas kom efter sist Jonas började gå mot skogen
Arvid följde motviligt med
14 nov, 2013 19:40
|
|
Borttagen
|
"Jaha... då är vi ute." muttrade Mika och fortsatte att gå.
14 nov, 2013 19:44
|
Du får inte svara på den här tråden.