Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
"Jag måste till min bror idag. Vill du hänga med?"
31 okt, 2013 15:12
|
|
Borttagen
|
"Ja... Det kan jag väll"
Sa jag med munnen full av pizza.
31 okt, 2013 15:13
|
|
Borttagen
|
"Jag måste gå så ta på dig kläder fort. Du får äta pizzan i i bilen."
31 okt, 2013 15:14
|
|
Borttagen
|
"Okej..."
Mumlade jag lite förvånat, ställde ner pizzatallriken och sprang upp till det som nu var mitt rum.
31 okt, 2013 15:18
|
|
Borttagen
|
Jag satt rastlöst och väntade.
Lucas hade sagt till mig att jag skulle komma på besök för att han skulle säga något.
31 okt, 2013 15:21
|
|
Borttagen
|
Jag drog på mig strumpor, svarta jeans, en gul tröja och en svart extra varm hoodie. Jag hittade även ett par ugs som jag tog på mig. Jag drog en borste genom håret och återvände sen ner.
31 okt, 2013 15:23
|
|
Borttagen
|
"Bra. " jag gav pizzan till henne och lyfte upp henne och sprang ut.
Jag låste snabbt dörren och bokstavligt talat kastade in Sanna och pizzan i baksätet innan jag med tjutande däck backade ut och körde bort från huset.
31 okt, 2013 15:27
|
|
Borttagen
|
"Har du bråttom?"
Frågade jag med ett litet leende.
31 okt, 2013 15:28
|
|
Borttagen
|
31 okt, 2013 15:33
|
|
Borttagen
|
När han stannade bilen hade jag precis svalt sista biten. Jag hoppade ur bilen efter honom.
31 okt, 2013 15:39
|
Du får inte svara på den här tråden.