Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
(SHIT!! DEN TOG HONOM I HANDFATET NUÄR HAN DÖD!!!)
- Lunchrast -
Jag suckar, rättar till klädnaden och börjar gå mot stora salen.
8 nov, 2013 15:03
|
|
Borttagen
|
(vem?! Vad, sluta jag fattar inget!  (()
JAg stannar ett litet tag till. Plockar ihop min grejor långsamt och ser hur min klasskompisar försvinner.
8 nov, 2013 15:05
|
|
Borttagen
|
(Supernatural...)
Jag ser mig om i stora salen, alla verkar glada utom jag. Med en suck börjar jag leta en ledig sittplats.
8 nov, 2013 15:11
|
|
Borttagen
|
(jaha...)
Jag går ner till stora salen när jag vet att alla redan har gått ner.
Jag sätter mig vid Pling.
"Hej..."
8 nov, 2013 15:18
|
|
Borttagen
|
 3)
Jag ser surt på Brian men nickar ändå till hälsning.
Med en suck tar jag för mig av maten. Jag försöker, men kan bara inte äta.
8 nov, 2013 15:25
|
|
Borttagen
|
"Vad är det med dig idag?"
8 nov, 2013 15:26
|
|
Borttagen
|
Jag rycker på axlarna och skjuter tallriken bort från mig.
8 nov, 2013 15:27
|
|
Borttagen
|
"Okej? Kan du försöka berätta?"
8 nov, 2013 15:28
|
|
Borttagen
|
Jag tvekar.
- Jag vet inte...Mumlar jag tillslut och ser dystert ner i knät.
10 nov, 2013 18:43
|
|
Borttagen
|
"Kom igen! JAg ser att du vet!"
10 nov, 2013 18:45
|
Du får inte svara på den här tråden.