Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
7 nov, 2013 14:10
|
|
Borttagen
|
Jag kastade telefonen på golvet så att batteriet och skalet for av. Jag lade på den igen med en suck.
7 nov, 2013 14:14
|
|
Borttagen
|
Jag la mobilen under kudden.
7 nov, 2013 14:18
|
|
Borttagen
|
Jag somnade oå soffan om en stund.
Nästa morgon vaknade jag normalt. Jag klädde på mig, borstade tänderna och åt morgonmål. Jag tog min väska och började gå till skolan.
7 nov, 2013 14:28
|
|
Borttagen
|
Jag vaknade i tid till skolan och gjorde mig i ordning. Jag struntade i frukosten, jag var inte särskilt sugen.
Pappa hade tagit bilen till jobbet, så jag gick motvilligt i den bitande vinterkylan hela vägen till skolan.
7 nov, 2013 21:30
|
|
Borttagen
|
Jag hade för en gångs skull kommit ihåg att ta vantar med mig, men hade istället glömt min halsduk och min mössa. Jag suckade och drog upp huvan på jackan och gick förbi Nialls hus. Innerst inne hoppades jag att Niall skulle komma ut och gå med mig, men ville inte erkänna det ens för mig själv.
7 nov, 2013 21:35
|
|
Borttagen
|
Min andedräkt visade sig i luften och jag blåste mina händer varma.
Vägen var hal, och jag halkade nästan. Men som tur var hade jag skor som skyddade mot just det.
7 nov, 2013 21:38
|
|
Borttagen
|
Jag började springa då jag såg gänget.
- Halloween är över, kanske do borde ta av dig din kostym ! Hörfe jag Zayn ropa efter mig.
7 nov, 2013 21:43
|
|
Borttagen
|
"Lägg av Zayn!" ropade jag cirka tio meter där ifrån.
7 nov, 2013 21:44
|
|
Borttagen
|
Jag tårkade bort några tårar och stannade en bit från skolan. Jag satte mig på en bänk och lutade mig bakåt.
7 nov, 2013 21:46
|
Du får inte svara på den här tråden.