(Prs) evee & fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee & fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag fick nog. Jag ställde mig upp och rusade ursinnigt ut ur Adrians lägenhet. Fattade han inte att man inte bara kunde bli så som alla andra direkt? Så jävla dum! Jag hann bara stänga dörren innan jag började gråta tyst. Dumma liv.
24 okt, 2013 21:26 |
|
evee
Elev |
Jag satte mig i soffan och brydde mig inte om att dörren stod öppen och att Lei stuckit. Hon hade fått sin skans och hon hade inte tagit den på allvar. Jag lutade mig bakåt och såg upp i taket.
![]() ![]()
24 okt, 2013 21:28 |
|
Borttagen
|
(Man stavar chans, inte skans
Jag suckar argt och slår min näve i vägen ett par gånger. Tapeten färgas röd av blodet som rinner från mina knogar och Mikki kommer genast och slickar. Det svider lite, men jag orkar inte göra något åt det. Jag ser mig om. "Helt ensam." säger jag surt. Jag slänger mig på soffan och ser upp i taket, går bara upp för att äta och dricka. Utan att märka det ligger jag så i fyra dagar, utan att gå ut eller något. 24 okt, 2013 21:32 |
|
evee
Elev |
(Haha, så var det ja, fick gärnsläpp (hur nu de stavas))
Hennes dörr har inte öppnats eller stängts på 4 dagar, dagar då jag jobbat, läst i parken och gått i skolan. Det börjar bli en vana. Min dörr har stått öppen varje gång jag varit hemma. Så som hon lämnade den. Även på natten. ![]() ![]()
24 okt, 2013 21:37 |
|
Borttagen
|
(HAHAHAAHAHAHA HJÄRNSLÄPP VA
Själv har jag slut på fantasi Jag vaknar en morgon och kan inte resa mig upp. Jag ser men kan inte röra mig eller prata. Hopplöst gråter jag mig till sömns igen. (Nu får din karaktär ta över det hela en liten stund, så att jag kan dra ut min fantasipropp xD) 24 okt, 2013 21:41 |
|
evee
Elev |
(Ok)
Jag ser på hennes dörr från soffan. Den ser ut precis som vanligt. En dyster stämning har fyllt hela huset de senaste dagarna. Även om jag inte fått någon kritiserande kommentar eller elakt flin. Jag går ut i trapphuset och låser dörren. Steg hörs i trappan men jag bryr mig inte en hand griper tag om min hals och trycker mig med en duns in i Leis dörr. ![]() ![]()
24 okt, 2013 21:48 |
|
Borttagen
|
(Haha dramatisk du är, cooligt
Jag....ligger stilla 24 okt, 2013 21:50 |
|
evee
Elev |
24 okt, 2013 21:54 |
|
Borttagen
|
(Oh gosh dör lite här X'D)
Jag fortsätter ligga stilla. Jag känner mig hjälplös. 24 okt, 2013 21:55 |
|
evee
Elev |
24 okt, 2013 21:58 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen