Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona log och drog snabbt och lätt av honom skjortan. "Lägg dig på mage": Så fort han gjort det satte hon sig upp och började knåda på hans rygg och trycka på punkter hon visste skulle hjälpa.
26 sep, 2013 19:13 |
|
Borttagen
|
Niel blundade lätt och suckade nöjt.
26 sep, 2013 19:18 |
|
Borttagen
|
Niel nickade och log stort då Mona lade sig bredvid. "Tack." mumlade han och la sig sedan till rätta under Monas täcke. Snart sov han fridfullt. Den lilla pigan som kommit förut stack in huvudet i dörröppningen.
26 sep, 2013 19:28 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona la sig tätt intill honom. Hon var vaken då pigan kom in igen. "kom du" sa hon tyst och mjukt. "Lämna kläderna vid byrån bara". Hon la sedan ner huvudet vid Niel och sov snart lugnt och tyst.
26 sep, 2013 19:49 |
|
Borttagen
|
Pigan nickade och gjorde som hon blev tillsagd.
26 sep, 2013 20:07 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona sov hela natten, visserligen med någon mardröm, men hon gav inga tecken ifrån sig på att ha den mer än att hon drog Niel närmare sig. Dock var den inte lika hemsk som sist, för nu var Niel där och skyddade henne...
Nästa morgon sken solen in i hennes rum, och hon började sakta vakna. "Godmorgon" viskade hon till Niel.
26 sep, 2013 20:20 |
|
Borttagen
|
Niel grymtade surt och vände sig om. Morgonen var inte hans starka sida. Han tog sin kudde och la den över huvudet. "Släck ljuset!" stönade han sömnigt.
26 sep, 2013 20:22 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona log lite och reste sig sakta upp. Hon var så öm...Men hon drog för gardinerna så det blev mörkt i rummet.
Hon gick sedan in till badrummet för att tvätta sig. Hon tog av sig underklänningen och gled ner i det varma vattnet. Hon kved först till, men efter ett tag var det så skönt...Långsamt bgörjade hon tvätta sig själv.
26 sep, 2013 20:27 |
|
Borttagen
|
Niel suckade och sov vidare ett bra tag innan han sömnigt satte sig upp i sängen.
26 sep, 2013 20:27 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona var fortfarande kvar i badet då Niel vaknade. Det var så skönt och varmt att hon inte kunde förmå sig att stiga upp. Hon hade redan tvättat sig och bara huvudet stack fram över vattenytan.
26 sep, 2013 20:28 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen