Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
27 sep, 2013 16:30
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig bredvid henne.
27 sep, 2013 16:31
|
|
Borttagen
|
Jag kysste honom på munnen igen.
27 sep, 2013 16:33
|
|
Borttagen
|
Jag kysste henne tillbaka och hörde hennes föräldrar prata där nere.
27 sep, 2013 16:34
|
|
Borttagen
|
Jag puttade ner honom på sängen.
27 sep, 2013 16:37
|
|
Borttagen
|
Jag log och kysste henne igen.
27 sep, 2013 16:39
|
|
Borttagen
|
"Jag känner för att jaga..." Log jag.
27 sep, 2013 16:40
|
|
Borttagen
|
"Några sjuttonåringar kanske?"
Frågade jag med ett litet skratt.
27 sep, 2013 16:42
|
|
Borttagen
|
"Gärna. Förresten, vem trodde du jag var i morse?"
27 sep, 2013 16:43
|
|
Borttagen
|
"Innan du började prata med mig såg jag inte ens efter vem jag satte mig vid. Men sen trodde jag väll att du hade listat ut vad jag är"
Sa jag med eff flin.
27 sep, 2013 16:46
|
Du får inte svara på den här tråden.