PRS(Dragon Fantasy)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS(Dragon Fantasy)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel flög upp ur sängen då dörren öppnades och en tjänare kom in med en bricka mat, tyst som en mus och sedan försvann.
Nalel såg efter honom och började sedan hungrigt äta av maten. Hon antog inte att de skulle göra så mycket mer denna kväll, eftersom de fick mat nu.
22 sep, 2013 11:36 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira åt upp maten och sedan föll hon tillbaka bland kuddarna, detta var härligt. Hon njöt i fulla drag av att känna sig ren, mätt och nu kunna sova i en varm och skön säng.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 sep, 2013 11:50 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel var väldigt nöjd. Hon åt upp allt hon fick och kröp sedan ner under täcket. Hon blundade och hoppade innerligt att de skulle få sova ut, för hon var dödstrött. Hon somnade strax.
22 sep, 2013 11:52 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira somnade i sängen lugnade av den sprakande brasan, imorgon hade hon ledigt, kanske hon skulle kolla på när Nalel tränades?
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 sep, 2013 11:58 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel sov tungt och länge, det var skönt att få sova ut! Tillslut vaknade hon till och gick sömnigt upp. Hon såg sina kläder i en ren hög bredvid sängen och drog på sig de.
22 sep, 2013 12:14 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira vaknade slutligen, klädde på sig löst och ledigt och lät håret hänga fritt. Sedan begav hon sig till Nalels rum och knackade på.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 sep, 2013 12:21 |
|
Jessica Tonks
Elev |
22 sep, 2013 12:22 |
|
Vildvittra
Elev |
"God morgon, vi ska ner till köket och äta och sen har du träning på borggården." sa Meira utan att göra anats att komma in.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 sep, 2013 12:31 |
|
Jessica Tonks
Elev |
22 sep, 2013 12:32 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira nickade och de tog sig ner längst korridorer och ner i bottenvåningen. Nu kunde de låta näsan styra dem, det doftade underbart.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 sep, 2013 12:34 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen