(Prs) Mellan JustMe! & fashion7
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Mellan JustMe! & fashion7
|
Borttagen
|
5 sep, 2013 07:17
|
|
Borttagen
|
Jag gäspade och knäppte på tv:n. Jag zappade mellan kanalerna och stannade på någon dålig serie. Tvillingarna satt på golvet och ritade.
Jag försökte ignorera oljudet som de hade och koncentrerade mig på tv:n.
5 sep, 2013 18:55
|
|
Borttagen
|
Jag kom ut ur duschen, klädde på mig, och gick ner till tvillingarna.
- Kom, vi går till skogen! utropar jag glatt.
- JAAAA! skriker de lyckligt och springer till hallen. Jag skrattar lågt.
5 sep, 2013 19:39
|
|
Borttagen
|
Jag ler och går upp på mitt rum.
Jag slänger mig ner på sängen och började räkna ränderna från panelen. Jag suckade och började om och om igen.
5 sep, 2013 19:42
|
|
Borttagen
|
Jag, Mi och Sam går hand i hand till skogen. I en glänta leker vi kurra gömma tills pappa hämtar oss för matdags. Rosenkindad kliver jag in i värmen.
5 sep, 2013 19:45
|
|
Borttagen
|
Jag ställde mig upp och satte mig vid skrivbordet och började skissa på en bild av en hund.
5 sep, 2013 19:48
|
|
Borttagen
|
Jag hjälper pappa att duka bordet.
5 sep, 2013 20:28
|
|
Borttagen
|
Jag slänger pappret och lutar huvudet i händerna.
- Vad gör Lei ?
Mummlade jag för mig själv.
------
Jag slutar bevaka nu. Om du svarar måste du tagga fashion7
Jag vill inte ha en massa onödigarollspel som ingen svarar på.
Sry, om det låter taskigt cx
5 sep, 2013 20:31
|
|
Borttagen
|
JustMe!; som ingen svarar på?? Svarar alltid?? Nåja, gör som du vill, tar det inte illa^^
8 sep, 2013 21:37
|
|
Borttagen
|
Du kanske slutade bevaka av misstag eller nått. Det har gått typ en vecka.
9 sep, 2013 06:07
|
Du får inte svara på den här tråden.